28. januára 2015

The Mirror-reversed Chevron Pattern


Dnes nebudem veľmi originálna. Tento vzor nie je nechtovým blogerkách neznámy. Občas sa stane, že ma niektoré nechty zaujmú a chcem ich vyskúšať. Tak to bolo aj s týmito. Cik-cakový vzor mám rada. Ako som už spomenula na Facebooku, k vytvoreniu nechtov v tejto kombinácii ma inšpirovala Anička svojím komentárom pri poslednom diely o adventnom kalendári. Pre mňa je modrá dokonalá v kombinácii so striebornou, ale tento vzor si jednoducho vypýtal túto kombináciu a ja som poslúchla. Keď som si to predstavila, prišla mi na to úplne super. A tak som si v nedeľu večer nachystala poklad a na druhý deň začala tvoriť.


Použila som:
  • Sparitual Multi-tasker Base & Top Coat
  • páska na nechty
Ako som už viackrát spomínala, ak sa chystám robiť páskovú manikúru, tak sa snažím podklad nachystať deň vopred, mám istotu, že je lak fakt suchý :-). Takže som si nastrihala desať kusov pásky, nalepila najprv do stredu a potom spravila "offset" asi o hrúbku pásky a vyplnila som všetky strany. Zalakovala som to jednou silnejšou vrstvou, ktorú som poriadne roztiahla po nechte, chvíľku počkala a pinzetou som odlepila pásky.

Keďže už bola pokročilejšia hodina, tak som spravila aspoň zopár fotiek s bleskom na dvoch rôznych pozadiach. Fotky s obidvoma rukami ešte ako-tak ušli, ale samotnú ruku som už fotila radšej na druhý deň.

















Ešte by som ich chcela skúsiť v jednej kombinácii, ale tú si zatiaľ nechám pre seba :-). Ako sa vám ale páči táto? A čo vzor?

Pekný deň!


22 komentárov:

  1. Mě tato kombinace přijde úžasná! Především ta modrá barva je dokonalá! Tahle kombinace mi připomíná moje dva oblíbené oční stíny z paletky Del Mar od Sleeku. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou modrou súhlasím, takúto môžem aj ja :-) Mne sa kombinácia tiež veľmi páči, asi ju budem musieť použiť častejšie. Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. To je překrásný ! Opravdu jim to takhle pospolu moc sluší, bezva dvojka. :) Obdivuju, jak přesně a precizně máš ten vzor. Ono to ani s tou páskou není zase tak jednoduchý. :D Aspoň já měla vždy problém, že bylo něco křivě a tak..no a ty to máš naprosto přesný. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem ♥ No to máš veru pravdu, neboj sa, zopár krát som ich prelepovala :-D Tie na kraji boli najťažšie, ako to tam je už viac ohnuté. Nalepiť to na pravú bol zápas :o) Ja mám zase problém, že občas sa mi pri odstraňovaní kúsok vrchného laku potiahne s páskou a capne mi to tam, kam nemá, voľným okom sa to nedá ani vidieť, ale pri detaily sa mi stavajú vlasy dupkom :-D Aj tu sa mi to stalo, tak som trochu opravovala

      Odstrániť
  3. Kombinace modré a zlaté nikdy nezklame. Moc krásný Suzinko :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi podarené nechty, ale ani prstienok nie je na zahodenie :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This gold one is gorgeous. ❤ Nice manicure Suzi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Překrásná barevná kombinace Suzi, ale to mě nepřekvapuje, k Tobě se chodím kochat fotkami a nádhernými barvami na nehtech. Tohle je opravdu luxusní, ta modrá! Když ji vidím, uvědomuju si, že jsem modrou už neměla tak dlouho na nehtech, a že se mi stýská :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Marcelka :-) Som rada, že sa ti kombinácia páči, lebo mne teda veľmi. Tá modrá je vážne krásna, bol do dobrý výber do kalendára

      Odstrániť
  7. Takéto jednoduché vzory mám najradšej, sú efektné a viem, že ich zvládnem tiež! :D Podobné som si robila nedávno, vo fialovo-zlatej kombinácii, ale aj takéto ešte určite vyskúšam. Mimochodom, pri tom adventnom kalendári som v duchu ochkala! To by potešilo, mať taký veľký prírastok doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, niekedy je to oveľa lepšie ako niečo komplikované :-D Fialovo-zlatá kombinácia musela byť tiež krásna. Ochkala som aj ja, keď prišiel. Nielen to, som okolo neho aj tancovala :-D Veľmi pekne ti ďakujem :-)

      Odstrániť
  8. Tak ta se fakt povedla! :) Máš to úžasně nalakované a udělané, ale ještě víc se mi líbí ty fotečky, kde máš obě ruce, ty jsou fakt bezva :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas treba ukázať aj obe :-))) Ďakujem, som rada, že sa páčia :-)

      Odstrániť
  9. Nadherna kombinace, prekrasne provedeni a ty fotky... Ta prvni je nejuzasnejsi:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Suzi, neviem kde som sa túlala, ale musím ti, aj keď asi oneskorene, pochváliť nový dizajn blogu. Vyzerá to tu moc moc pekne - príjemne a modernejšie. A vzor na nechtíkoch super ladí s hlavičkou :-)
    Kombináciu modrej a zlatej mám moc rada, vyzerá to luxusne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Veve :-) Ťažko som sa lúčila s čerešňovými kvetmi, hlavičky som mala už hotové, časť dizajnu zmenená (aj keď ešte chýbajú nejaké detaily), ale nejako sa mi do toho stále nechcelo :-))) Tie nechty by sa veru hodili ku dňu zmeny, by to bol dokonalý súlad.
      Asi mi neuveríš, ale dnes som ich dávala dole, čo znamená, že som ich nosila takmer týždeň, keď nerátam podklad, ktorý som chystala v nedeľu. Veľmi, fakt veľmi sa mi v tejto kombinácii páčili a keďže som nemala ani oťukané končeky... :-)

      Odstrániť
  11. Nechtíky sú krásne, vždy obdivujem kočky, ktoré vedia tak šikovne pracovať s nalepovacími pásikmi. Mne sa to až tak nedarí, vždy si konečný dizajn nejako pokazím, tak som už aj prestala skúšať.
    Nový dizajn je úplne top, páči sa mi u teba ešte viac!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, ďakujem, ono v skutočnosti to lepenie trvalo dlhšie, ako lakovanie, bolo veľmi ťažké nalepiť ich cca vodorovne a trochu ma to potrápilo :-))) Mne sa prihodí väčšinou nehoda na pravej, lebo som na ľavú trochu ľavá a občas sa ňou v obchode hanbím aj platiť :-D
      Dizajn som chcela skúsiť jednoduchší, ale po pravde, nie som to celkom ja, no aj tak sa mi páči, zvykla som si :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.