18. februára 2015

Blackwork Petunias


Pomaly sa začínam ladiť na jarnú nôtu, veď to počasie si to úplne pýta a tak som sa rozhodla aj pri robení týchto nechtov. Mimochodom stále sú ešte aktuálne, zajtra to bude týždeň, ale laky držia a mne sa ich ani nechcelo dávať dole. Vlastne ani by som na ďalšie nechty veľa času nemala. Aj keď zajtra sa s nimi už zrejme budem musieť rozlúčiť, lebo ma toho na testovanie čaká ešte dosť. 



Laky od Dior som si vybrala zámerne, aby ste opäť videli aspoň trochu z nich, kým tu budú v plnej paráde. Okrem toho majú veľmi dobrú výdrž. Na ozdobenie som si vybrala vodolepky D125. Mám ich z už neexistujúceho e-hopu Somnia, chcela som pridať nejaký náhradný link, no nikde inde sa mi ich na Slovenku nepodarilo nájsť. Ak tu pridávam nejaký nail art, tak to väčšinou vyzerá ako z cirkusu, no verte, či nie, v bežnom živote vyzerajú moje nechty a nail arty v 99,9% seriózne :-))). Iba mi to príde nudné dávať sem také nechty...
Na prstenníkoch mám odtieň 253 Pink Icing, na ostatných mám odtieň 343 Spring Ball, oba obsahujú jemný shimmer a oba kryjú v dvoch vrstvách. Toto všetko sa asistencie podkladového a vrchného laku od Astor-u. No a na palec a prstenník prišli kvietky, ktoré vyzerajú ako petúnie. Celé mi to pripomína druh výšivky "blackwork" (takúto alebo jednu vytváram práve tu) a totálne sa mi to hodilo do názvu. U mňa je to teraz také aktuálne, keď pracujem na tej lienkovej výšivke :-).





Fotenie bola sranda ako pri fotení odtieňu Forever Lip Shine. Áno, nie a nie zachytiť odtieň. Možno je to ročným obdobím a jeho svetlom, možno je to fakt farbou, ale v každom prípade pridávam koláž z fotiek z mobilu, ktoré som fotila pri tvorení a je tam lepšie zachytený lososvý odtieň Spring Ball-u. Taký krátky postup, ale ak je treba, video na aplikáciu vodolepiek je tu. Nasledujú fotky z bleskom, v interiéri (s orchideou) a vonku, dokonca aj dve na slnku.












Snáď sa páčia aspoň trochu :-).

Prajem pekný večer!

14 komentárov:

  1. To je krása, úplně na mě dýchlo jaro. Už aby tady bylo úplně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hanka :-) Pravdu máš, ja už sa ho neviem dočkať, kiež by trvalo dlhšie ako tri mesiace :-D Milujem jar ♥

      Odstrániť
  2. Kombinacia lakov je nadherna, uplne jarna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné farby ♥ už aby bola jar!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The polishes are wonderful and the whole mani brings up in me spring feeling. Your macro shots are great!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes! The spring look/feeling was an intention :-) Thank you very much ♥

      Odstrániť
  5. Celý je to krásný, ale ten Spring Ball ♥ Opravdu se na to jaro už začínám těšit. :) A souhlasím s Hankou, jaro z toho přímo čiší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až ma mrzí, že neukázal svoju pravú farbu :-/ Ja už sa nejakú dobu, asi ako prišlo také pekné slnečné počasie. Hneď som si musela aj tulipány kúpiť, och, už len taký mesiac a budem vo svojom živle :-))) Ďakujem ti ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.