2. februára 2015

Dermacol Mega Lashes Mascara


Spolu s penovým tieňom od Dermacolu ku mne dorazila v balíčku aj táto maskara v luxusnom zlatom obale.

Oficiálny popis:

"Dodá riasam super objem s panoramatickým efektom, nádherne ich vykreslí a rozčeše. Extra odolná a perfektne priľnavá krémová textúra obalí riasu po riase a dodá každej hustotu a plnosť. Objemová kefka nanesie optimálne množstvo farby na riasy a precízne oddelí jednu od druhej. Prírodné vosky a špeciálne látky tvarujú riasy, dodávajú im hustotu a fixujú na dlhé hodiny. Intenzívne čierne pigmenty dodávajú riasam výraznú farbu. Nelepí riasy a nevytvára hrudky."

Čo sa týka zvýraznenia, mne výsledok postačuje. Kefka je na mňa až príliš veľká, takže to chcelo trochu zvykať si, ale mihalnice mi vykreslí pekne a ani mi ich nezlepí. Pri nanášaní sa netvoria hrudky, neopadáva, nedráždi mi oči, no bohužiaľ mi nevydrží celý deň a otláča sa mi. Viem, že má viac pozitív ako negatív, ale so vzhľadom pandy po celom dni som skončila pred niekoľkými rokmi. Väčšinou po nej siahnem na také rýchle líčenie na nákup alebo ak je treba rýchlo vytvoriť spoločensky prijateľný vzhľad :-))).
Ako som napísala vyššie, maskara má luxusný zlatý obal so zrkadlovým efektom. Zatiaľ nenastala žiadna ujma na obale oškrením ap., no je pravda, že so mnou necestuje a spinká s ostatnými maskarami pekne v košíku. Objem je 13 ml a cena okolo 10 € (v e-shope aktuálne vypredaná) a je bez parabénov a dermatologicky testovaná.







Môj záver je asi taký, že za 10 € mohla byť o niečo lepšia. Neurazila, ale ani mi z nej nepadla sánka, ale nemôžem ani napísať definitívne nie. Nebyť toho otláčania (ktoré môže byť kľudne dôsledkom mojej pleti a veľa smiechu) a pre mňa veľkej kefky, bola by náhodou celkom fajn. Z troch vyskúšaných maskár od Dermacolu u mňa zatiaľ vedie 1000 Lashes.

Pekný deň!


6 komentárov:

  1. It must be a great product because your lashes look really nice!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It´s a little smudgy after all day but otherwise it´s quite good product :-)

      Odstrániť
  2. Krásný řasy ti udělala. Pěkně rozčesaný, natočený, nevypadá vůbec zle. Budu potřebovat novou řasenku, tak jsem zvědavá jestli sáhnu po nějaké osvědčené, anebo zaexperimentuji...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, a presne pre to ju nemôžem a nedokážem definitívne odsúdiť :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.