4. februára 2015

Look by Bipa Coloured Sand Nail Polish, 3 Glitter Dark Grey


Dnes som chcela dať novinku od Gosh, ale keďže by to bola ďalšia sponzorovaná recenzia tento týždeň a svoj čas, ktorý venujem príprave príspevkov si vážim na viac ako 80 zobrazení príspevku, dám radšej nechty. Úplne pozitívny začiatok, ale už ma to vážne...
Kto ma sleduje na Instagrame, resp. sa mi odtiaľ ešte neodhlásil, tak má možnosť vidieť niektoré laky v predstihu tam. Tento je jeden z nich a prišiel mi v balíčku od Babs spolu s DIY lakmi jej vlastnej výroby. Potešila som sa mu, lebo pieskové laky ma ešte stále neomrzeli a sále po nich rada siahnem. O to lepšie, že je značky BIPA, ktorú u nás nemáme a treba si pre ňu zájsť k rakúskym susedom. Lak má objem 7 ml, jeho cena sa pohybuje okolo 2 eur (v e-shope 1,99 €) a celkovo ich je momentálne 7 odtieňov. Ja mám tmavošedý s holografickými trblietkami, ktorý kryje v dvoch vrstvách. Lak som nosila 3 dni. Lak má mäkký guľatý štetec a lakovanie s ním išlo úplne hladko. Schnutie, ako to u pieskových býva zvykom, do piatich minút komplet suchý.









Spolu s lakom prišlo viacero vecí (tu), niektoré ste teda už videli v akcii na blogu, no a spolu s nimi aj náušničky. Tie sa tak hodili k tomuto laku, že som ich hneď použila pri fotení a večer mi aj zdobili uši. Babs jednoducho vie, čím ma potešiť :-).


Dúfam, že tento zamračený deň už bude po obede pokračovať v lepšej nálade a snáď sa vám darí dnes lepšie ako mne :-).


Pekný deň!


12 komentárov:

  1. Tak ten vypadá skvěle :) Pískové mám ráda, ale to odlakování... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :-) Ja s tým problém nemám, podržím a pošúcham :-D Jedine China Glaze, United na toto zaklínadlo nepočúva a musím ísť na ňu s alobalom :-))).

      Odstrániť
  2. Ten je krásný, ještě bych víc brala, kdyby ty holografické třpytky zářily ještě víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem ho musieť nafotiť aj na jar, keď bude už pekné slniečko, nech sa ukáže, čo dokáže :-) Zatiaľ musím byť trpezlivá (zopár krát ma už túto zimu zamrzelo, že som nemohla ukázať aj slnečné zábery). Ďakujem!

      Odstrániť
    2. Tak ho pak dej na FB při plným sluníčko ano :)

      Odstrániť
  3. Jééé, ten je luxusní ♥ Jak se třpytí, to je nádhera. Náušničky chválím, moc pěkné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc, moc potešil :-) Náušnice ma v 99,9% rozhodne neurazia, milujem bižu :-D Ďakujem

      Odstrániť
  4. Ten je velmi zaujimavý a peknyy...no ja mašličkova maniačka, som sa hned zamilovala do tych naušničiek..:-) Krásne !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páčia, lebo aj mne :-) A fakt perfektne dopĺňal balíček, keďže rada fotím s nejakým doplnkom, tak k tomu laku sa úplne ideálne hodili. Ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Milacek piskovy! Zboznuji piskove laky pro jejich vzhled, ale hlavne rychle schnuti. Jen nemusim ty hodne hrube, ale tento vypada jemne... a na Tvych nehtech je z nej stejne krasny sperk jako maslickove nausnicky!:)) Hezky vecer:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne, rýchle schnutie už pár krát zachránilo situáciu :-))) Ďakujem a dobrú noc :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.