6. marca 2015

Flower French Manicure


Veľakrát som mala na nechtoch francúzsku manikúru samotnú, s nálepkami, vodolepkami, farebnú... Francúzska z nálepiek mala u mňa premiéru počas challenge v roku 2013, potom som jednu spravila minulý rok a teraz prichádza ďalšia, tentokrát z vodolepiek.
Vodolepky som si vybrala do balíčku od Born Pretty Store. Spolu s nimi prišli ešte ďalšie veci a ich príchod na Slovensko bol bleskový. Vybrala som si ich z dôvodu, že som ešte nič také neskúšala, ale poviem vám, bola to challenge :-))).


Vodolepky boli, ako býva zvykom, v kartóniku a vo fólii. Čakali ma krásne kvietkové tipy v smiešnom počte 14 kusov :o). Ďalšia vec, ktorá ma na nich lákala, bola tá, že mali čierny podklad a celý dizajn mi pripomínal kroj. Keďže sa mi do takých nechtov nechce, resp. si netrúfam, som si to touto cestou uľahčila. Na druhej strane sa nachádza návod na použitie.


Všetko, čo na nechty potrebujete, je podkladový a vrchný lak, nožničky, pinzeta a miska s vodou. Ten podklad odporúčam aj v prípade takýchto, či celoplošných, s vodolepkou sa dá lepšie pracovať po položení vzoru na necht. No a vrchný je snáď samozrejmosť, aby ochránil vzniknutý dizajn. Postup je v podstate rovnaký ako pri klasických vodolepkách, ale nižšie je video aj na tieto konkrétne nechty.



Vyššie som napísala, že to bola challenge. No, bola. Video je strihnuté, lebo neviem, koľko by to trvalo, keby som tam nechala celé upravovanie :-))). Vodolepky boli tvrdšie ako obvykle a na okrajoch nechceli dobre priľnúť. Stále sa tam odlepovali, nehovoriac o tom, že pár krát mi aj ostali na utierke, keď som chcela vysušiť zvyšnú vodu na nechte, čo malo za následok posunutie dizajnu na dvoch nechtoch pravej ruky. Chcela som si pomôcť a zalakovať dizajn ešte pred pilníkovaním, ale lak rozleptal vodolepku, ktorá prečnievala a ohrozil aj okraj. Pravá mi síce išla až na tie dva celkom dobre ozdobiť. Na tú ľavú som sa až príliš sústredila, keďže ju fotím a tak som miestami pri zdobení vyzerala, ako keby som to robila po prvý krát :-D. Pri pravej som zaoblené končeky zastrihla do rovna, aby som mala menej brúsenia. Trochu som zalakovala končeky nechtov, lebo tam vodolepky neboli nijako chránené. Na nechtoch kde som to neurobila, mi po jednom dni odišli rožteky, ostatné držali. Skrátený postup je vo videu a teraz prejdime k fotkám.




Pôvodne som si chcela nechať narásť dlhšie nechty, aby dizajn viac vynikol, ale ktovie, dokedy by som tento príspevok ešte odkladala, lebo také si nenechávam veľmi často a väčšinou vzniknú z mega nedostatku času. Potom, keď som robila tú pravú ruku a nalepila som  dizajn, ktorý dajme tomu reprezentoval tú väčšiu dĺžku, tak sa mi to už až tak veľmi nepáčilo. Už to bolo tak trochu pre mňa nevkusné. Toto decentné, jemnejšie prevedenie je oveľa lepšie. Aspoň v mojich očiach :-).

Ak by ste mali záujem niečo si objednať, prikladám zľavový kód.


Pekný deň!

8 komentárov:

  1. No cchallenge doslova :D ale ty jsi tak šikovná a moc pěkně ses s tim popasovala :) Vůbec není vidět, ze by ses s tim tak prala, protože mne to přijde dokonalé ♥ já jsem zvědavá na sebe, ke mně putují celoplošné nálepky a jsem na takový věci kopyto :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ti ďakujem ♥ To asi preto, že mi to trvalo raz toľko ako s bežnými vodolepkami :-) Som konečne dokončila ľavú ruku a ten povzdych, pane jo, ešte mám jednu :-D Celoplošné sú tiež sranda, ale čo som mala ja od nich také, tak sa s nimi pracovalo celkom dobre. Snáď sa bude aj tebe a budú tenšie ako tieto, aby ti to išlo ako po masle ;-)

      Odstrániť
  2. I've never used french line nail stickers. But seeing the results on your nails I am pretty sure that next time I brows the BPS I am going to look up for them!
    Love, love the pictures! Have a fantastic day and weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, Andrea ♥ I´m so glad you like this design.I used french tips stickers for the first time and it was an interesting experience with this kind. But the result is so beautiful ♥ Have a great day/weekend too :-)

      Odstrániť
  3. Pěkně sis s tím poradila, já bych asi na to neměla nervy, ale je fakt, že ty jejich směšný počty nebo velkosti vodolepek jsou někdy na palici :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Hanka :-) Asi to boli nejaké rezervy, keby pokus nevyšiel :-D

      Odstrániť
  4. Jééé ♥ To je tak krásný a opravdu se ti to povedlo. Úplně to ve mně vyvolává touhu oblíct už něco lehčího a celá se jarně vyladit. :) Video je super.

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.