27. marca 2015

GOSH Primer Plus ❀ Primer´n Refresh Illuminating Eye Roll-on ❀ Eye Shadow Base Wateproof


Dnes si zoberiem na mušku tieto tri produkty od Gosh, nakoľko na dva z nich je do konca Marca vo Fann-ku akcia a dávam ich rovno do hromadnej recenzie.

GOSH Primer Plus

Zoberiem to podľa postupu líčenia, takže ako prvý som vybrala Primer Plus, ktorý je z tejto trojice na trhu najkratšie. Prišiel mi spolu so vstupenkami na Beauty Forum nedávno v podobe testera, čo mi zas až tak nevadilo, lebo podkladovú bázu pod make-up používam veľmi výnimočne, navyše je ešte treba minúť , čo mám (už tretí krát), aj keď táto sa mi páči o niečo viac. Prikladám fotku originál balenia, ktoré zoženiete napr. tu v objeme 30 ml za 11,20 €, čo je uvádzacia cena (inak bude stáť 14 €). Zloženie mi ale chýba, priznám sa, že mi to cez všetky moje starosti vyfučalo z hlavy. Podľa popisu však obsahuje snežnú riasu, omladzujúcu aktívnu zložku z Álp, z ktorej púder sa postará o toto:
► chráni a aktivuje faktory dlhovekosti v bunkách pleti
► omladzuje a chráni pleť na úrovni buniek
► ochraňuje mladistvosť pleti
► posilňuje obranyschopnosť buniek
► podporuje, vyhladzuje a hydratuje pleť
Okrem toho neobsahuje parabény a nie je parfumovaná. Kým môj tester sa dávkuje pumpičkou, tipujem, že plné balenie bude klasická tuba. Podkladová báza je biela, vyzerá ako krém, po rozotretí je samozrejme priehľadná a na pokožke zanechá taký saténový pocit. Po prejdení rukou po tvári cítite krásnu jemnosť. Ja som človek, ktorého trápia rozšírené póry. Ako sľubuje oficiálny popis, porcelánová pleť mi teda nevznikne, navyše to dosť znemožňujú aj vrásky, ktoré sa po použití bázy zmiernia, no bohužiaľ nezmiznú. Čo sa týka predĺženia výdrže make-upu, tak som nejakú postrehla, ale čo sa mi veľmi páčilo bolo to, ako sa mi na ňu dobre nanáša minerálny make-up a ako pekne drží. Táto podkladová báza by sa mala dať použiť aj samostatne. Ja už len môžem ľutovať, že nemám tak o 10 rokov menej, aby mi stačilo tak málo :-))).
-----------------------------------------------------------------------------------
GOSH Primer´n Refresh Illuminating Eye Roll-on

Prejdeme teraz k očiam, resp. k očnému okoliu. Podkladová báza v podobe Roll-onu sa ku mne dostala dávnejšie spolu s BB púdrom, ktorý sa stal mojím must have produktom. Už od základnej školy trpím kruhmi pod očami, no kruhmi, vačkami, čo teraz v mojom 30+ veku nie je bohviečo. Vždy si robím srandu zo seba, že vyzerám ako Derrick, ale verte mi, keď sa pozerám do zrkadla príliš zblízka, tak to až taká sranda nie je. Samozrejme, že všetko sa to v mojom očnom okolí zdatne usádza, hlavne pri spodnom viečku a korektor pod očami mi dokáže spraviť také škaredé mapy. Za túto vecičku som ale celkom vďačná, lebo tá tým fľakom zabráni, keď nanesiem korektor na ňu, tak mi na nej dobre drží. Ako hovorí názov, je rozjasňujúca, ale naozaj decentne, žiadne prehnané trblietanie, či lesknutie. Navyše roll-on očné okolie trochu pomasíruje aj schladí. Vrásky mi opäť zázrakom nezmiznú, tu už pomôže len plastika alebo nejaký zázračný krém značky Adobe PS Blur :o). Konzistencia je gélovitá a objem tejto podkladovej bázy je 15 ml, cena 10 € a kúpiť sa dá napr. tu. Obsahuje zložku SpectraFlex, ktorej svetloodrážajúci efekt maskuje jemné linky (škoda, že len tie jemné) a ďalšie chybičky krásy rovnomerným rozptyľovaním svetla, kým Matrixyl 3000 podporuje tvorbu kolagénu, čím dodáva okoliu očí zdravý objem a mladistvý vzhľad. Gatuline® In-Tense redukuje vrásky a spevňuje pleť stimuláciou bunkovej štruktúry, extrakty z plodov rastliny Kigelia Africana jej poskytujú upokojenie a vyhladenie.Áno, som rada, že mám tento produkt vo svojom "šuflíčku".

-----------------------------------------------------------------------------------

GOSH Eye Shadow Base Wateproof, 001 Matt

Dostávame sa k poslednému produktu, ktorý je mojím obľúbeným a už sa zopár krát objavil v zozname použitých produktov, či fotopostupe. Túto som si kúpila nedávno a rovno som na ňu dostala zľavu k MDŽ :-))) Pred pár rokmi som ju odporučila sestre, tá ju kupuje doteraz tiež a rovnako ako ja si ju nevie vynachváliť. V názve je síce napísané matt, ale shimmer v ponuke nie je. Táto podkladová báza je v tyčinke a vysúva sa, má krémovú hodvábnu textúru a bielu farbu aj v balení, aj po nanesení, no po rozmazaní už taká biela nie je. Hmotnosť produktu je 2,5g za 9,50 € tu. Ja som s touto bázou spokojná, o čom svedčí aj zakúpenie už po niekoľký krát. Je jej síce málo, ale aspoň mi nevyschne, ako sa mi to stalo napr. so Zoevou v kelímku. Ak si potrebujete pomôcť s výdržou, či chcete trochu pomôcť pigmentácii (obrázok nižšie), tak táto poslúži slušne, aj keď samozrejme u každej v inej miere. Ja za seba s mojimi normálnymi viečkami ju odporúčam.











dole/vľavo - bez podkladovej bázy; vpravo/hore na podkladovej báze


Na záver ešte reklamný obrázok, ak máte záujem, ešte zopár dní akcia trvá.

Pekný deň!


2 komentáre:

  1. Mě hned zaujaly obaly. :D Nevím, ta černá s modrou vypadá dobře.
    Moc se mi líbí ten Roll-On a báze pod oční stíny. :) Jinak kruhy pod očima trápí i mě. :( I když..to už ani tak nejsou kruhy, jako spíš dvě hluboký rýhy. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá kombinácia na obale sa páči aj mne :-) Ja som zo začiatku na ten roll-on pozerala dosť skepticky, potom som zistila, že vyrieši tento môj problém a keď mám byť celý deň mimo domu, nezaobídem sa bez neho :) Koľkokrát si ja pri tých kruhoch hovorím, že načo sa ja trápim s nejakým špeci líčením, keď mi odvedú od neho pozornosť :-))) Ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.