30. marca 2015

Philips VisaPure Facial Cleansing Brush SC5275


Už to budú dva mesiace, čo sa ku mne dostala na testovanie táto čistiaca kefka VisaPure od značky Philips. Vždy ma zaujímalo, aké by bolo používať na čistenie niečo takéto, keďže mám rozšírené póry, preto mi táto ponuka prišla veľmi zaujmavá. So záujmom som pozorovala túto činnosť vo videách a vždy som si povedala: Nie je rýchlejšie umyť si tvár rukami? :o) No je, to nebudem klamať, ale nie je to také dôkladné ako napr. touto kefkou. Vrcholom u mňa bolo používanie hubky na tvár.


Kefka má svetloružové telo, je vodeodolná, dá sa použiť aj v sprche, no ja som to s mojou nešikovnosťou radšej neriskovala a tvár som si umyla až potom. Balenie obsahuje návody, záručný list, dve kefky, pričom jedna je určená na citlivú pleť (ružovo-biela), samozrejme telo, na ktorom je už jedna kefka nasadená, konektor s adaptérom a stojan/nabíjačku, kryt na kefku a strieborné púzdro na cestovanie.











Nasadená bola kefka normálna, takže po nafotení prístroja som ju trochu oprala, nechala uschnúť a začala používať. Batéria bola už trochu nabitá hneď v balení, inak plné nabitie trvalo cca 6 hodín. Nabíjala som ju zatiaľ raz, pri pravidelnom používaní ráno/večer, ale už bude treba opäť. Na nabíjanie slúži strieborný stojan, do ktorého sa kefka jednoducho zasunie. Smer si určite nepomýlite, kontaktný pliešok a kolíky na okraji tiež upozornia, čo kam :-))). Indikátory sú takto neviditeľné, no ukážu sa po zapnutí prístroja. Sú tu dva stupne rýchlosti, a to I pre jemné čistenie (jedno stlačenie vypínača) a II pre hĺbkové (dvojité stlačenie). Tieto indikátory sa zobrazujú pod tlačidlom na zapnutie prístroja, rovnako sa tak ukazuje aj upozornenie blikaním, že sa prístroj vybíja. Okrem nápisu je kefka aj farebne rozlíšená, táto obyčajná je teda biela. Dokúpiť sa dá aj kefka na peeling, o čom uvažujem, lebo ma to zaujíma, keď už to mám doma. Kefky sa odporúča vymeniť každé tri mesiace a myslím, že je jasné, že je to vec, ktorá sa nepožičiava.









Čistenie je načasované na 3x po 20 sekúnd. Ja používam jeden cyklus na pravé líce a bradu, jeden na ľavé líce a pod nosom a tretí na čelo. Nos som skúšala čistiť tiež, ale radšej už len zboku, lebo z vrchu to pení a prská do nosa a mne sa chce kýchať :o). Po každom cykle sa prístroj vypne, vy sa presuniete na ďalšie miesto. Túto pauzu by som naprogramovala dlhšiu, lebo ešte sa ani nestihnete presunúť a kefka už rotuje. Automaticky sa vypína po minúte, čo sú vlastne tie tri cykly, alebo manuálne trojitým stlačením vypínača. Aby som nezabudla, hlava kefky sa iba jemne zatlačí a po cvaknutí je na mieste. Čistenie prebieha krúživým pohybom po tvári, krku, či dekolte. Kefka sľubuje až desaťnásobné lepšie čistenie oproti čisteniu rukami. Ja som s výsledkami spokojná a vidieť ich môžte nižšie. Moje póry vyzerajú celkom fajn. Samozrejme, že sa mi občas ešte niečo neželané objaví, chápeme sa, že, ale medzitým je to v poriadku, či viac než v poriadku. Ráno je to jemné čistenie, večer hĺbkové. Navlhčím tvár, na kefku nanesiem čistiacu penu a idem na to. Po čistení opláchnem tvár aj kefku (kefku vyťahujem a tak ju čistím) a nechám ju vysušiť bez krytu na uteráku, kde suším vyprané štetce (v pohode to od večera do rána stíha). Kefka je aj táto celkom jemná, tvár mi nijako nedráždi. Obávala som sa začervenania, ale zbytočne, "u mně dobrý" :-). Nemala by sa používať na akné, ale riskla som to na ten jeden-dva pupáky, že veď to nie je až také drastické, či sa to neroznesie, ale zvládla som to bez újmy. Nie je ani príliš hlučná, ráno nepobudíte celý dom. Jemne bzučí, menej ako strojček na holenie nôh, menej ako vŕtačka u zubára.



Ako výhody vidím dôkladné čistenie, že nedráždi pokožku, nástavec pre citlivú pleť, dva rýchlostné stupne, signalizácia, vodeodolnosť, výdrž po nabití, môžete hocijaký svoj čistiaci produkt na tvár, ľahká manipulácia s príslušenstvom (aj keď s krytom na kefku je to trochu horšie), nie je ani ťažký a jemný vzhľad.
Ako nevýhody vidím krátky časový interval medzi cyklami a vyššia cena, ktorá sa navýši ešte pri výmene kefky, ktorú sa odporúča meniť každé 3 mesiace a len tak na okraj, príliš veľa recenzií od testeriek na niektorých e-shopoch, čo môže pri rozhodovaní na zákazníka pôsobiť dosť nedôveryhodne.

Od Apríla si budete môcť tento prístroj zakúpiť aj v sieti DM Drogeriemarkt za odporúčanú cenu 170€.

Budem veľmi rada, ak sa podelíte so mnou o svoje názory.

Ďakujem spoločnosti Philips za možnosť vyskúšať a vlastniť túto fajn pomôcku pri čistení.

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. I am sure it is a fantastic product! I never heard about it, but I am going to look up for it, because on the long run it is great to have such a good facial cleansing brush!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes! It´s true, Andrea. I´m glad I have it, it´s great product with deep cleansing. Thank you very much :-)

      Odstrániť
  2. Ja ti neviem, pri tej cene by som skor skusila Clarisonic - ten nema rotujucu hlavicu (z dhlodobeho hladiska to vraj neprospieva pleti) a podla mna ma celkovo ergonomickejsi tvar.. Osobne sa divim, ze Philips tu cenu tak napalil, kedze to nie je nejaka novinka na trhu ani nic svetoborne v prevedeni a funkcii.. Ak by to stalo tak do 70 eur, este by som nad nim uvazovala, ale toto mi pride ako totalny nonsens...

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť, nevyznám sa, uvidím po dlhšej dobe :-). Mne sa zase tvarovo nepáči tamtá, pre väčšinu to cenou tiež nevyhrala a cenou za náhradné kefky tiež. Cena tohto je dosť, ale predpokladám, že pred rokom bola ešte vyššia a nižšia cena u Philips je trochu sci-fi, bohužiaľ :-))) Vďaka za názor.

      Odstrániť
  3. Na tenhle článek jsem byla moc zvědavá a zhltla jsem ho raz dva. :)
    O koupi sice neuvažuju, protože je to pro mě docela pálka, ale ta představa hýčkat si pleť touhle pomůckou, ta je lákavá. :D
    Fajnově popsáno a nafoceno. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, teším sa :-) Ja už som si takýchto zopár vecí kúpila a ležia mi v skrinke a použijem ich raz za uhorský rok, lebo som na to lenivá, takže to boli teda investície :-))). Pre niekoho je toto suma, ktorú dá za možno len za polovicu mesačného nákupu kozmetiky, pre niekoho je to jednoducho dosť a peniaze radšej použije na niečo dôležitejšie, toto viem veľmi dobre pochopiť. Preto som rada, že som dostala aspoň takúto možnosť vyskúšať si to. Ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.