16. marca 2015

SpaRitual, Melt With You


Rizikom zaneprázdneného víkendu, kedy si nestihnem nachystať príspevky je to, že v pondelok ráno do toho nečakane niečo príde a je to v keli. Kým sa človek ešte ukľudní, aby nepísal nahnevaný, je päť hodín večer :-D. Ale nevzdám sa a o tento príspevok vás dnes nepripravím. Ja sa o tohto krásavca, ktorého ste mali možnosť vidieť na Instagrame, podelím s vami už dnes.

Kúpila som si ho na jeseň na Interbeauty a ako som predpokladala, dostal sa na rad na jar. Pochádza z kolekcie Dramatic High Notes (patrí tam aj Drop Dead Gorgeous) a nachádza sa aj v rade Zázvor (o jednotlivých radoch som písala tu). Kúpila som si ako miniatúrku s objemom 5 ml za 5 € (zoženiete ho napr. tu). Jeho farba je krásna fuchsiová s fialovým shimmerom a rozhodne nie je jediná v mojej zbierke, ale s tým nič nenarobíte, ja tú farbu milujem :-).





A teraz už paprčky. Raz fialový shimmer vynikol viac, raz menej, zmenila som pozadie, použila som aj blesk. No na druhý deň sme sa vybrali do Tatier a celú dobu, čo sme sa motali po Hrebienku bolo tak krásne slnečno, že som musela spraviť fotky a tak mám aj tie reálne slnečné. Nezáleží na tom, že ľudia nechápali, čo robím a hlavne prečo, podstatné bolo spraviť tie zábery a teším sa hlavne z toho, kde je v pozadí osvietený Lomnický štít :-).












Až keď som urobila túto fotku, som si uvedomila, aký lak som si nalakovala do prostredia, kde sa ešte stále drží sneh. Tak snáď sa po mojom odchode neroztopil, lebo ja som sa z tohto laku roztopila :-)))

Pekný večer!


12 komentárov:

  1. Krásný a ta fotka s Lomnickým štítem je bezvadná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné paprčky a moc příjemný odstín ♥ Ta poslední fotka se vážně moc povedla. Ten kontrast hřejivý barvičky s mrazivým pozadím je tak nějak osvěžující. :)
    Jinak já mám vždycky jeden celý týden, kdy si můžu lakovat a fotit, jak chci, ale stejně pak v neděli, v poslední den, kdy můžu ještě něco nafotit, doháním jak blázen. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne si tú poslednú fotku vystihla :-) a aj tú situáciu :-D hlavne teraz pred Veľkou nocou sa to bude stávať často :o) Ďakujem

      Odstrániť
  3. Great polish name for such a pretty color!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Sparitualy už se chystám tak dlouho až už to není hezké :-) a ta barva je naprosto úžasná a dokonalá! A stejně nikdy nevím, jestli mám dřív obdivovat lak nebo Tvoje nehty nebo fotky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To poznám, Marcelka, to poznám :-) Tá farba je môj najobľúbenejší odtieň ružovej a v lete ma s ním možno stretnúť v 8 z 10 prípadoch :-D Moc ti ďakujem ♥

      Odstrániť
  5. nice colour! I like it!

    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fakt pekná farba, ten shimmer v ňom sa mi veľmi páči. Je to ten, čo som mala možnosť vidieť aj naživo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, Alicka, to Bol Hot Tropics od Orly a ak to vyjde, na blogu sa objaví už tento týždeň :) Ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.