2. marca 2015

SpaRitual, Tango


Šla som si odfotiť nechty a v tom prileteli motýliky a zafarbili mi ich na oranžovo :-). Boli to možno práve oni, kto mi pomohol zachytiť padajúcu fľaštičku (och, to by bola škoda), do ktorej mi dali z tejto úžasnej oranžovej farby...
z ľava do prava: Jazz, Charleston, Ballet, Cha Cha Cha, Flamenco, Tango

Tu končí štýl L.M. Montgomery a začína Suzina "blogoratúra faktu". Tento lak pochádza z jesennej kolekcie z roku 2013, ktorá niesla meno Dance. No a čo si zatancujeme dnes? Ako hovorí názov, zatancujeme si tango. Tanec, ktorý sa mi ešte stále nepodarilo poriadne naučiť tancovať :-D
Tento lak je svieži, je šťavnatý, je žiarivý....je tak letný! Krásna sýta pomarančová farba so zlatým shimmerom. Keď sa mi dostal do rúk a ja som si ho s obrovským záujmom obzerala vo fľaštičke, vyzeral tak jelly. Keď som ho lakovala a následne hľadala informácie, vyviedol ma z omylu. Je pieskový. V tej prvej vrstve sa ešte ako jelly tvári, no v druhej už vidíte niečo iné. Na plné krytie mi stačili dve vrstvy a nosila som ho štyri dni. Jeho pieskový povrch nie je úplne taký drsný ako napr. pri STARS, pôsobil skôr na mňa ako ošúchaný pieskový, takže by si k nemu možno cestu našli aj dievčence, ktoré pieskový efekt musia prelakovať vrchným lakom, lebo im povrch trochu vadí. Ja som premýšľala, či ho neskúsim spraviť aj s vrchnýma a ukázať ho aj taký, ale nakoniec som mu ponechala jeho pravú tvár. Schnutie bolo trochu dlhšie, ako sme u pieskových zvyknuté, no odlakovávanie opäť v pohode. Stačí chvíľku priložiť tampónik s odlakovačom a potom zotierať.O štetci básnim asi v každom príspevku o laku tejto značky, ale on je vážne skvelý. To lakovanie s ním ide úplne samo - mäkký a guľatý, no krása. Objem je 15 ml a za 6 E môže byť aj váš vo výpredaji tu :-).





Tango s motýľom :-)












Poviem vám, tancovať to tango mi fakt veľmi dobre nejde, ale toto tango, to išlo od ruky :-)

Pekný deň!

18 komentárov:

  1. tak to je naozaj nádherný lak!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dnes to vyzerá na sychravý deň, tak mi to tu aspoň rozžiari :-) Je naozaj veľmi krásny, oranžové laky so zlatým shimmerom ma nikdy neurazia :-). Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Nice color. It reminds me on Misslyn-Sparkling Orange. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! Yes, this nail polish seems very similar :-)

      Odstrániť
  3. Úplný džúsik pomarančový s ľadovou drťou :-) mňam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňamkózne si to opísala, Veve :-))) Ďakujem

      Odstrániť
  4. Moc krásný úvod článku :)) A lak snad ještě krásnější, moc se mi na tobě líbí, ale já sama jsem ještě takovou barvu na nehtech neměla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to prvé, čo mi napadlo, keď som spravila fotku s motýľom :-) Ďakujem ti, Anička ♥

      Odstrániť
  5. Nádherně svěží a šťavnatá barva ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. OMG, I need this in my life. It is vibrant and the texture of it is amazing pretty! Looks gorgeous on your nails.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I believe you :-D It´s pretty colour. Thank you very much ♥

      Odstrániť
  7. Nejsem příliš na oranžovou a pokud ano, tak musí mít v sobě výrazný podíl červené, ale tohle je pecka! Hrozně se mi líbí tne finish a ty zlatavé odlesky, vyloženě ve mně evokuje zralý pomeranč na stromu v Toskánsku, na který dopadají zlatavé paprsky zapadajícího slunce :)) Krása!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju preferujem tiež viac na nail art ako na nosenie, s výnimkou leta ap. :-) Ale táto sa odmietnuť nedá. Krásne si ho opísala ♥ Ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.