29. apríla 2015

Alverde Augen-Creme


Dnes to bude o niečom, o čom som tu tuším ešte nepísala. O jednej (pre mňa) dôležitej veci, ktorou je očný krém. Aj keď si myslím, že mi pomôže už len plastika, aj tak je mojou povinnou výbavou. Netrápia ma kadejaké farebné a tmavé kruhy pod očami, pod ľavým okom mám akurát jednu silnejšie viditeľnú žilku. Trápi ma očné okolie, ktorým o pár rokov budem silno konkurovať komisárovi Derrickovi. Až si začínam myslieť, že je to trest, že sme o ňom hovorili, že pozeral do vysávača :-D.


Už v detstve som mala neustále kruhy pod očami. Aby som v tom nebola sama, spoločnosť mi v tomto robil spolužiak, ktorý bol na tom rovnako (stále sme na tom rovnako :-)))). Ešte kým som bola mladšia, sa to dalo nejako prežiť, ale čo s tým, keď už máte 30+ a začnú byť vidno aj tie mimické. Filter, ktorý by som dala pred seba, ešte nevymysleli a nechať sa naťahovať ako nejaká "selebrita", to asi tiež nie. A tak je aspoň ten očný krém, ktorý sa postará o pokožku v okolí očí mojou povinnou výbavou. 
V rámci minuloročného nákupu Alverde kozmetiky som si kúpila aj očný krém, že skúsim. Dávkuje sa cez tenkú tubičku, občas mám problém z neho aj na prsty vytlačiť. Nie je veľmi hustý, len dierka je malá. Ľahko sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva a mne, čo sa hydratácie týka, vyhovuje. Vrások ma nezbaví, ale aspoň pokožku preberie a vzpruží. Za mňa teda áno tomuto krému. Objem je 15 ml a na pravidelné používanie asi pol roka je ho tam ešte stále dosť. V zložení nájdete okrem iného olej zo slnečnicových zrniečok, bambucké maslo, sójový olej, včelí vosk, jojobový olej, extrakt zo svetlíka lekárskeho a rumančeka kamilkového a aloe vera, vďaka čomu krém má celkom príjemnú vôňu.







Pekný deň!


6 komentárov:

  1. A funguje to? Z recenze jsem nepochopila, jestli na ty kruhy pod očima zabírá nebo ne... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa ale netrápia kruhy, ale tie dve hlboké vrásky pod očami a tie už nevyhladí žiadny krém. Také veci sa dejú len v reklamách :-D No ale keďže hydratuje a nenechá moje suché očné okolie trápiť smädom, čo by vzniku ďalších vrások iba prispelo, tak asi funguje

      Odstrániť
  2. Oční krémy jsem zatím zkoušela jen tehdy, když byly třeba vzorky v přílohách časopisů, ale skoro vždy mi po nich děsně slzí oči. :/ Takže namažu klasickou Niveou celej obličej a nic speciálního už nepoužívám. Ale taky bych na ty rýhy ( to už nejsou ani kruhy :D ), něco potřebovala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tohto našťastie žiadne slzenie, ale keď som mala kedysi dávno jeden od Nivei, tak som si išla oči vyplakať, tak dráždil oči. Jaj, to boli časy, keď som ani ja nemusela používať nič špeci :-D Čas ale nezastavím, že a vidím to najviac na čele a pod očami :-)))

      Odstrániť
    2. No mna si presvedcila a zajdem si ho dnes kupit do DM-ky :) ach a ten cas nezastavime, tento rok budem mat 26 a uz to sledujem aj ja :( a to celo no hroza, ale je to moja vina lebo sa stale vela mracim a svoje emocie vyjadrujem velmi mimicky :D ale mozno casom vynajdu kremik kt. nas ochrani ved veda ide stale dopredu :D

      Odstrániť
    3. Veru, čas nezastavíme :-D Ja si pamätám, ako mi ocino kedysi hovoril, nerob tie grimasy, lebo budeš mať na čele strúhadlo :-D A už je to tu. A tie od smiechu ani nehovorím, väčšinou času chodím vyškerená, tak aspoň viem, že sú od šťastia :-D Nech ti dobre slúži :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.