27. apríla 2015

Art de Lautrec, 69


Značku Art de Lautrec som tak lepšie zaregistrovala u Veve. Niečo som spomenula už v príspevku o Beauty fóre. Som rada, že sa mi podarilo vymeniť slepotou kúpený lak na francúzsku manikúru za tento, lebo tento je rozhodne pre mňa viac využiteľný. 





Odtieň 69 je jemne perleťový neutrálny lak so šedým podtónom a jemným bronzovým shimmerom. Má mäkký, širší guľatý štetec, krásne sa mi po nechte rozprestrel. Konzistencia laku je akurát, vzhľadom na odtieň sa lakoval veľmi dobre a na plné krytie mi stačili dve vrstvy. Cena laku bola 1,30 za 12 ml. Cene zodpovedá aj výdrž, tá bola štyri dni. Výber farieb je veľký, fľaštička má pekný dizajn. Kľudne by som po nejakom ešte siahla. Lakovala som ho už 2x, lebo ten prvý krát sa mi nepodarilo zastihnúť slniečko :o).













Mám rada, keď natrafím na neutrálny lak, ktorý pekne kryje a nerobí problémy., pretože taký lak nie je v zbierke nikdy na škodu. Nielen vtedy, keď situácia nepovoľuje niečo výrazné, ale aj keď sa ponáhľate a v rýchlosti odfláknete lakovanie (ako ja). Aj keď vďaka druhému pokusu sa môžete pozrieť na to, ako vyzerá vtedy, keď sa to spraví tak, ako sa to má :-D.

Pekný deň!


5 komentárov:

  1. Nice shade and the gold micro glitters makes it a perfect polish!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty fotečky ♥ Odstín je moc příjemný na pohled, krásný je. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Konečne aj typicky jarné, aj keď tento rok sa mi ich teda moc nepodarilo spraviť :-/ Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.