1. apríla 2015

Dermacol Collective Review + make-up


Nedávno som si prešla zoznam vecí, ktoré mi treba zrecenzovať, aby som si v tom urobila poriadok a dospela som k záveru, že bude treba spraviť zopár hromadných recenzií, aby som to dohnala. Pri všetkých mojich nápadoch a vlastných veciach nedostali niektoré produkty stále svoj priestor, čo ma mrzí, lebo sa cítim ako totálny lajdák. Navyše vždy, keď má recenzia obsahovať aj fotenie tváre, alebo sa jedná o niečo, čo mi nesadlo, tak to odsúvam a odsúvam a odsúvam :o). Takže som si spravila zoznamy, kde som jednotlivé veci skombinovala a dnes prichádza na rad tento príspevok s produktami od Dermacolu, do ktorého som zakomponovala rovno všetko aj v akcii v podobe líčenia, takže tej tváre bude viac, ako by sa patrilo. Na druhej strane sa mi to aj popri tom, koľko s tým bolo roboty takto páči, lebo je to všetko spolu, na jednom mieste a hneď aj ukázané v líčení.

2 in 1- 24h Control Make-up & Satin Make-up Base #2


Začnem make-upom a budem postupovať v poradí použitom pri líčení. Tento make-up, ako napovedá názov, skýva v sebe dva produkty - 24h Control Long Lasting Makeup a podkladovú bázu Satin Make-up Base. Ten prvý mám aj v klasickom balení v svetlejšom odtieni, ale o tom v budúcnosti. Takýto výmysel je podľa mňa fajn vec, hlavne na cesty a ak vám sedí odtieň. V mojom prípade bohužiaľ nesedí. Keď to mám ale zobrať postupne, tak najprv napíšem o báze.
Satin Make-up Base má za úlohu to isté, čo každá podkladová báza pod make-up. Vyplniť vrásky, póry, pripraviť pleť na make-up a predĺžiť jeho výdrž. Objem je v tomto prípade 15 ml, čiže polovica plného balenia. Zloženie máte nižšie na fotke. Kto si na zloženie potrpí, nepoteší vás táto báza tým, že okrem obsahu silikónu sú tu aj tri parabény. Je hypoalergénna, no parfumovaná. Celkom dosť. No uznávam, póry zmiernila a do vrások mi make-up neliezol, ale tieto moje nedokonalosti nijako nevymazala.
24h Control Make-up v odtieni 2 je vhodný pre všetky typy pleti. Krytie je lepšie stredné, vyzerá dobre aj pri fotení. No napriek tomu, že nemá ružový podtón, má za to fajnovú oxidáciu. Tým, že mi odtieň vôbec nesadol, bohužiaľ ani v lete, lebo ani to nie som nejako obzvlášť tmavá, by som si pri jeho používaní musela pravidelne natierať aj krk, a to teda nie je žiadna sláva. V zložení sa vyskytujú aj silikóny, aj parabény.
Oba produkty sa dávkujú pumpičkou.

farebný rozdiel tvár/krk

Compact Powder #3


Legendárny čipkovaný púder, ktorý som chcela mať už len kvôli tomu reliéfu. Pamätám si, že som sa dlho odhodlávala k prvému použitiu, mne sa ten krásny vzor nechcelo zničiť. Púder som mala kúpený dávnejšie a medzitým som aj zabudla, aké pohnútky ma viedli ku kúpe až tretieho odtieňu v poradí. Ale aj napriek číslu tri, mi farebne sedí. Už je takmer po ňom, hoci prevažne používam BB púder od Gosh. Obsahuje vitamín E, lanolínový olej a je dosť výrazne parfumovaný. Obal je obyčajný plastový čierno-priesvitný, po písmenkách už nie je ani chýru, ani slychu. Hmotnosť je 8g a cena sa pohybuje okolo 4 €. Zakúpiť si ho môžete napr. tu. Pekne zmatňuje, u mňa je výdrž taká moja bežná 4-5 hodín.



Duo Blusher #2


Keď už čipkovaný púder, tak aj čipkovaná lícenka. Objednávala som ju spolu s Love Lips. Rozhodla som sa pre odtieň 2, lebo tie ružové odtiene sú pre mňa predsa len lepšie. Okrem reliéfu má s púdrom spoločný obal, vitamín E, lanolínový olej aj parfumáciu. Hmotnosť je 8,5 g, cena okolo 5 € a zakúpiť ho môžete tu. Je krásne pigmentovaná a pre "nešiku" ako ja to môže byť oriešok. Je matná a keď ju nanesiete na líca, tak je tam až do konca líčenia, výdrž je u mňa na jednotku. Oba odtiene zvyknem miešať, samotne som ich vlastne ani neskúšala. Odfotená je vo vnútri s bleskom, potom vonku, v tieni aj na slnku.





Bronzing Palette 


Tento bronzer sa za svoju pigmentáciu teda hanbiť nemusí. Tá je taká skvelá, že mi drží počas celého dňa. Pre mňa by mohol byť o niečo svetlejší a bez trblietok, vďaka ktorým ho používam výnimočne. Farebne mi celkom vyhovoval v lete. Spodná časť je pre mňa použiteľná snáď len ako tieň na oči. Bronzer zdobí srdiečkový vzor na povrchu. Dobre sa s ním pracuje, ak by niekto tmavší ako ja potreboval, dá sa aj vrstviť a nepráši. Hmotnosť je 9g, cena okolo 10 €. Je dermatologicky testovaný, bez obsahu parabénov, no opäť  je dosť výrazne parfumovaný. Zakúpiť sa dá napr. tu.



Wet&Dry Eye Shadow Bonbon #7


Už sme takmer v cieli. Dostávame sa k jednému z dvoch tieňov tohto typu, ktoré vlastním. Druhý sa objaví v ďalšej takejto recenzii, tiež aj s kompletným líčením :-). Tieto tiene sa objavili nedávno aj v celej palete a bola okolo nich trochu bujará diskusia. Tiene Bonbon sú zapečené a ich použitie je buď na sucho alebo mokro. Tento je konkrétne sivo-zelený so striebornými trblietkami. Tiene sú dermatologicky testované a bez parabénov. Hmotnosť je 6g, cena cca 3 €. Zakúpiť ich je možnú napr. tu.
Teraz poďme k hlavným vlastnostiam tieňov. Hneď na začiatok musím podotknúť, že nesúhlasím s oficiálnym popisom. Pigmentácia nie je bohvieaká, na mokro je to už lepšie. Na sucho dosť prášia, čo pri obsahu trblietok nie je príliš dobré. Na sucho na oku vôbec nevydržia, do hodiny boli preč. Opäť podotýkam, že mám normálne viečka, ktoré sa nemastia. Po nanesení na podkladovú bázu je na sucho pigmentácia tiež lepšia. A ak na sucho, tak radšej nanášať prstami.  Pri tej podkladovej báze sa na sucho výdrž predĺžila na, ehm, tak dve-tri hodiny. Vzdala som to a na tretí krát už idú na mokro. Na toto som použila ako vždy v takýchto prípadoch (alebo pri pigmentoch) fixačný sprej na makeup od Clarins. Ten som nastriekala na štetec a následne som išla do tieňa. Tieň už ani neprášil, intenzita sa zvýšila, výdrž tieňa na očiach 6 hodín (na podkladovej báze). Porovnanie a líčenie nižšie.



Lips Seduction Lipstick, 01


Ešte vládzete? Lebo už sme v cieli. Postupne som sa v líčení dostala až k perám. S týmto rúžom som prvý krát prišla do kontaktu, keď som ho posielala vo swape do Írska v odtieni dva. Otváranie najprv potrápilo mňa, neskôr aj Danielu :-D Ku mne sa dostal odtieň jedna. Ja a svetlé rúže sme veľkí kamaráti, ale tento je až príliš. Je to studená ružová s kvapkou fialovej a na mojich perách pôsobí mŕtvolne. Pigmentácia je fajn, ani sa mi nezdá, že by nejako vysušoval, inému farebnému typu by možno sadol, no je tu ešte jedna vec, ktorá bije do očí z fotiek nižšie. Neviem, ako sú na tom ostatné odtiene alebo kľudne aj tento, ale konkrétne tento môj robí na perách mapy a zvýrazňuje suché miesta. Pokúšala som sa spraviť fotku niekoľko krát, no stále to tam bolo a aj keď sú moje pery dosť suché, nie sú nepoužiteľné, lebo ich poctivo mažem. Neviem, kde je chyba, ale mrzí ma, že s týmto rúžom kamaráti nebudeme. Hmotnosť 4,8 g, cena do 6 € (napr. tu).





Aby toho nebolo málo, na záver ešte dve moje (ne)kompletné ja :-))).

Suma sumárum, z recenzovaných vecí by som si opätovne vybrala snáď len tú lícenku a púder. Ono ani ten bronzer ma nijako neuráža a premýšľala aj o rúži v odtieni dva, ale po tomto sa trochu bojím.

Čo sa týka tých tieňov, farby sú to krásne, ale sú pre mňa trochu sklamaním. Kadejakými obkľukami som sa k ako-takému výsledku dopracovala, ale je škoda, že nedokážu viac. S makeupmi od tejto značky sa asi veľmi kamarátiť nebudem, imidžu oranžovej tváre som dala kopačky na strednej škole. Čo sa týka parfumácie, tak nie som na to nejako háklivá, ale tu už to začínalo vadiť aj mne. Tej by som vážne ubrala.

Snáď to aspoň niekto zvládol do konca a budem sa tešiť na vaše názory a skúsenosti s recenzovanými produktami :-).

Pekný deň!



13 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči, ako k sebe ide farba tvojich očí a tieňu, ale fakt veľmi! :) skúšala som jeden z týchto rúžov,pery mám normálne, obyčajné, a aj mne sa robia také mapy, škoda ich :( mala by som aj otázku, nemáš skúsenosti s nejakým faakt veľmi svetlým make up - om, ktorý vyzerá naozaj pekne na pleti? mne všetko zalieza do vrások a je mi tmavé všetko, okrem toho najsvetlejšieho dermacolu v zlatej tube :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky. :) Ten svetlý make up, ak Ti môžem poradiť tak: Loreal True Match - C1 je najsvetlejší a super mi vyhovuje a potom pre takú suchšiu pleť: Bourjois Healthy Mix v prvých troch odtieňoch 51, 52, 53. Ale vôbec neviem, kde sa dajú na Slovensku zohnať. No a potom ešte jeden taký typ je, že si make up zmiešaj s nejakým hutnejším krémom, ako modrá Nivea a tým ho zosvetlíš no a zapudrovať transparentným púdrom a mohlo by to fungovať. :)

      Odstrániť
    2. Áno, áno, tá farba je veľmi pekná, z fotiek to tak ani nevyzerá, ale krásne mi zvýrazňovala zelenú farbu v mojich očiach :-))) Ďakujem.
      Čo sa týka k make-upu, tak ozaj svetlý je X-ception Wear,11 od GOSH za MU, bohužiaľ pre mňa je z ružovým podtónom a potom z hľadiska zaliezania vrások zase odporúčam CC krém od GOSH v odtieni 1. Ja som fakt bledá :-))

      Odstrániť
    3. ďakujem za odpovede! :) myslím, že ten odtieň Lorealu sau nás nepredáva, aspoň ja som ho teda nevidela :( a bourjois mám 52, ten je u nás najsvetlejší, ale ten len v lete môžem, aj to len keď som riadne opálená :D a to s tým krémom som zvykla robiť, ale ide mi to na nervy :)) no pozriem sa ja na ten gosh, myslíte, že by mi v parfumérii vedeli dať vzorky? nechcem znova kupovať mačku vo vreci :/

      Odstrániť
    4. Bohužiaľ je to pravda, u nás najsvetlejšie odtiene sú pre bledule stále tmavé, ja s tým bojujem celú dobu, čo MU používam :-))) Ja som si takto vzorky z Fann-ka priniesla, takže ak nenatrafíš na nepríjemnú predavačku, tak by sa ti to malo podariť. Ja som normálne poprosila, že by som si h potrebovala vyskúšať na dennom svetle, aj či príliš neoxiduje, že jasné, nie je porblém, samozrejme a dala mi toho aj na tri použitia do bieleho kelímku s logom Fann :-)

      Odstrániť
    5. mohla by si prezradiť, v ktorom meste a v ktorej konrétnej fannke to bolo? celkom sa toho bojím, tak nech idem aspoň na akú-takú istotu :D ďakujem veľmi krásne za pomoc :)

      Odstrániť
    6. Neviem, nakoľko to pomôže, ale bolo to v Trnave a v Hlohovci :-) Rado sa stalo :-)

      Odstrániť
  2. Jeeeeeeeej, to je krása! Koľko fotiek s Tvojou tvárou... ako sa dobre na to pozerá! :) Ja mám presne ten istý rúž a mysllím si, že je super a aj ten odtieň, mám ho v prebaľovacej taške a keď sa mi nechce nič vymýšľať hneď idem po ňom. No a tie čipkové produkty sú tiež krásne. Na poslednej Slovenskej návšteve som si kúpila líčka, ale 01- tku a úplne som si ich zamilovala no a ten bronzer asi ešte pozriem. :)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či krása, ale bola to pre mňa challenge :-D Vďaka! Ty máš ten krajší odtieň, ten tak mŕtvolne nevyzerá :-)))

      Odstrániť
  3. Ten púder som tiež mala v minulosti a celkom mi sedel, určite by som po ňom siahla aj niekedy v budúcnosti. A s rúžom mám bohužiaľ rovnaké skúsenosti, tiež mi robí mapy a nepekne zvýrazňuje suché miesta na perách. Čo je aj celkom škoda, lebo odtieň má nádherný - koralový.
    (Ospravedlňujem sa za vymazaný komentár, omylom som nakopírovala komentár k inému článku :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pohode :-)
      Takže to asi nebude len mnou, ale je niečo s tým rúžom :-/ Ten odtieň číslo dva budem zvažovať asi aj naďalej

      Odstrániť
  4. Konečně jsem se sem dostala. :)
    Musím ti teda hned říct, že ti to strašně sluší, ty lehce zvlněný vlásky se mi na tobě moc líbí. :)
    Mám akorát rtěnku č.05 a celkem mi i vyhovuje, jen ji mám už hrozně dlouho a jak jsem už párkrát zmiňovala, moc na ně nejsem, takže jsem se ještě nedostala ani k tomu vyrytému logu. :D Ten make-up je fajn myšlenka spolu s tou bází, možná se někdy po tom nejsvětlejším kouknu. Parfemace mi ani tolik nevadí, i když tohle bude asi hodně. :)) Teď používám Astor Perfect Stay 24H s tím fialovým víčkem a hrozně příjemně voní. Ne nějak přehnaně, jenom tak lehce.
    Pudru by mi asi taky bylo líto, vypadá to taaak krásně. :)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešteže existujú žehličky na vlasy, keď si zmyslím rovné vlasy, lebo toto sú moje "prírodné" :-) Ja sa s touto k logu tak ľahko nedostanem, ak vôbec. Astor som mala jeden, bol to omyl a ten bol parfumovaný asi 2x toľko ako tieto Dermacol veci, z toho mi bolo až ťažko, takže tam moje pokusy skončili. Ty nie si taká bleduľa ako ja, tebe by ten najsvetlejší možno aj sedel, budem zvedavá, ak ho teda náhodou skúsiš, aké budú tvoje dojmy. Tá čipka, jo jo jo ♥ Ďakujem ti

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.