22. apríla 2015

GOSH Giant Blush, 04 Passion


V apríli Gosh prišiel s ďalšou novinkou, chrlí ich na nás ako na bežiacom páse a samozrejme sa jeden kus dostal opäť aj ku mne. Po vysúvacom rúži vo forme tyčinky je to tentokrát vysúvacia lícenka. Nájdete ju v troch odtieňoch, a to 02 Shy (nenápadný jemný broskyňový odtieň), 04 Passion a 06 Pink Parfait (hot pink). Aspoň swatches ostatných som nafotila tiež, mňa osobne zaujal ešte odtieň Shy.





Oficiálny popis je vyššie, no ak náhodou...
"Giant Blush je lícenka vo forme tyčinky, ktorá pokrýva líčka a lícne kosti jemným dotykom farby s prirodzeným, sviežim efektom.
Má krémovo-pudrovú konzistenciu a dizajn vysúvacej tyčinky. Vytvára vláčny a prirodzený farebný efekt, pričom je možné ju vrstviť. Hodvábna konzistencia lícenky sa ľahko nanáša a roztiera.
Aplikujte ju jemne na oblasť líčok a rozotrite končekmi prstov, či štetcom."

Na plagáte je priložený aj vysúvací rúž F☆rever Lip Shine, o mojom odtieni ste si mohli prečítať tu.



Odtieň "Vášeň" je koralovej farby a nachádza sa v matnom obale, na konci ktorého je farebný prúžok a podľa ktorého rýchlo rozoznáte odtieň. Lícenka je teda, ako som vyššie napísala vysúvacia a myslím, že už bude väčšine jasné, že sa vysúva v mieste farebného prúžku. S krémovými lícenkami od Gosh mám dve skúsenosti, z toho jedna bola tiež vysúvacia a jedna bola v klasickom balení. Jedna bola z jarného trendu, druhá bola z letného. Kvôli nim som si vlastne kupovala štetec, ktorý sa mi opäť hodil a je na úvodnej fotke (Zoeva Petit Stippling). Hmotnosť lícenky je 5,5 g za uvádzaciu cenu 8,80 € do konca apríla. Je bez parfumácie a parabénov.




Takto vyzerá 5,5 g a prejdime k nanášaniu. Lícenka je krémová, ľahko sa s ňou pracuje. Ak by ste ju náhodou vo Fann-ku skúšali, neľakajte sa počiatočnej silnej pigmentácie, tú ľahko na lícach rozotriete, na fotke nižšie som zachytila aj rozmazanie. Lícenka neobsahuje shimmer, čo ja veľmi oceňujem (tá jedna z vyššie spomínaných mala zlatý shimmer) a nie je ani prehnane mastná, asi súhlasím s tou krémovo-púdrovou konzistenciou z oficiálneho popisu. Líčenie vydrží po celý deň.
Nanášať ju môžete štetcom alebo (čistými) prstami, ja som si zvolila spôsob so štetcom, ktorý buď obtriem o lícenku a potom nanášam na tvár, alebo si na líce nakreslím čiaru a tú rozmažem a potom to zopakujem na druhom líci. Záleží to podľa toho, či sa ponáhľam, lebo ja som na lícenky trochu nešika. Krémové produkty sa nanášajú na krémové, takže som na chvíľu odložila minerálny púder a vrátila som sa k CC krému.










Ja za seba môžem odporučiť. Veľmi dobre pigmentovaná, celodenná výdrž, nemastí, nesuší, bez trblietok, ľahko sa s ňou pracuje. Nevýhodu snáď vidím len v tom, že niektorým, ktoré sú na lícenky zaťažené, asi bude vadiť málo odtieňov.

Ak by niekoho zaujalo líčenie, tak tomu sa budem venovať v piatkovom príspevku. Okrem akcie na lícenku môžete vo Fann využiť aj akciu lacnejší za polovicu (nevzťahuje sa len na Gosh, no ja som to využila na Gosh :-)).


Zaujíma ma, či máte skúsenosti s krémovými lícenkami.

*** Lícenku mi na zrecenzovanie poskytlo slovenské zastúpenie spoločnosti Gosh Cosmetics. Ďakujem. ***

Pekný deň!




8 komentárov:

  1. Nemám zkušenosti, já jsem ráda, když si jakž takž nanesu normální tvářenku, taky s tím trochu bojuji. :D
    Vypadá ale moc krásně a ten odstín Shy se mi líbí nejvíc. To líčení je nádherný, na článek se moc těším ! A ty náušničky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že v tom nie som sama :-D Náušničky som tam nemohla nechať, boli dvoje v sade, jedny mám ešte žlté :-D Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Following you now, love the bloggie!

    Maybe we can follow each other? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňujem kozmetiku od gosh majú skvelé výrobky.Avšak neviemm či by som si práve takúto lícenku kýpila.Som typicky príklad nemotorného človeka a pri mojom šťastí by som sa celá pobabrala a hotový make up by som zničený. Ale pre niekoho zručnejšieho to môže byť fajn :)
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve preto používam väčšinou štetec a idem na to najprv jemnejšie, lebo u mňa je šanca na podobný výsledok :-))) Ďakujem

      Odstrániť
  4. vypadá hodně dobře! ten odstín je boží, takový super na jaro/léto :))
    >>> Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.