13. apríla 2015

GOSH Nail Lacquer, 584 Deep Purple


Mám veľmi rada laky takýchto odtieňov, ale predstava následného fotenia ma vždy ubíja. Píšete o fialovej, na fotkách vidíte modrú. Tento lak som fotila už dva krát a stále som nebola spokojná. Aj preto som nové fotenie stále odkladala. Keďže som si ho vybrala ako podklad pod iný lak (uvidíte čoskoro), tak som nemala na výber. Pozeral na mňa, ja nedôverčivo na neho. Pýtam sa: "No čo. Ideme na to, dnes to už bude ono?" Je tu príspevok, bolo to ono. Konečne na tretí pokus som bola s fotkami spokojná.



Ako hovorí názov, jedná sa o tmavofialový lak. A keď tmavofialový, tak fakt že tmavofialový. Vampy, až indigo. Odtieň na fotkách teda treba brať trochu s rezervou. Objem je 8 ml, cena týchto lakov je 6,50 €. Konzistencia laku je akurát, štetec mäkký a guľatý, takže lakovanie viac než v pohode, akurát to čistenie po lakovaní je v takomto prípade trochu o nervy. Je tak silno pigmentovaný, že stačí už jedna vrstva. Ja som mu ešte nakoniec pridala aj druhú.







Musím uznať, že podklad pod ten glitrový lak pripravil dokonalý a už sa neviem dočkať. kedy vám túto kombináciu ukážem. Dúfam, že sa aspoň trochu páči, trochu som odbočila od jarných farieb :-).

Pekný deň!



8 komentárov:

  1. Fajn odstín, ja se s těma tmavýma fialovýma a vínovýma trošku rozjela na veletrhu, jen se taky děsim focení. V tom tě obdivuji, že to přefocuješ víckrát, to já to vetšinou vzdám :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem veriť, že to nejako vybojuješ a budeme sa môcť pokochať krásnymi fotkami :-)
      Nie všetky, iba niektoré, sú laky, ktorým ani to prefotenie nepomôže :-/ Tento lak mám tak rada, že som skúsila ešte tretí pokus, nie je to na 100%, ale tie predtým boli čierne, modré a tak, tu už som videla aspoň malý náznak fialovej :-D Ďakujem

      Odstrániť
  2. Teď si nevzpomenu, který lak to byl, ale taky jsem jeden musela fotit snad na 3x :D A už jsem ho pak nemohla ani cítit. :)))
    Už takhle je krásnej a věřím, že naživo ještě víc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja našťastie tento ešte môžem :-D Ale jeden podobný ma ešte čaká... Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Tiež som si nedávno nahanobila zopár tmavých, či už modrých alebo vínových lakov... Rovnako ako neónky, aj toto sú špecialitky na fotenie :D Ale inak veľmi zaujímavý lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak :-D Občas aj koralové vedia dobre potrápiť. Ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Gorgeous dark color and I love how glossy and shiny it is!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.