15. apríla 2015

Miss Sporty Candy Shine Glitter Effect


Vydržala som to pomerne dlho, kým som sa k týmto lakom dostala. Sranda bola, že pár minút pred tým som povedala, že kúpa lakov zase nehrozí na nejakú dobu, lebo som dostala ďalšiu mega zásielku. Potom sa človek pri nich pristaví (ukazovala som ich sestre), v tom sa mu pred očami mihne spomienka na nechty s nimi u Romany a nech nežeriem, za tú cenu a k tomu efektové laky, už aj boli v košíku.


Laky majú tradičných 7 ml, mäkký guľatý štetec a cena 1,79 €. Laky, ako hovorí názov, sú z kolekcie Candy Shine. A teraz prejdime k jednotlivým lakom. Rozhodla som sa nakoniec ukázať ich aj na svetlom, aj na tmavom podklade, kvôli čomu som urýchlila aj posledné dva príspevky (tento a tento).

♣ 001 ♣




Kto ma trochu z blogu pozná, tak vie, že ja a zelené laky sa veľmi nekamarátime. Až na zopár výnimiek nie som celkovo fanúšik tejto farby. Ale keď už som sa rozhodla pre dva, tretí tam nenechám. Ono dobre som urobila, zelených efektových lakov je u mňa nedostatok, keď potrebujem nejaký, tak nemám. A navyše je celkom pekný. V tekutom základe plávajú niťky, glitre a malé holografické trblietky. Lak som lakovala v dvoch vrstvách, v jednej som musela príliš loviť. Na svetlý aj tmavý variant som si vybrala ako podlad lak od Dermacolu (#1 a #8). Od okamihu, ako som spravila prvú fotku glitrového laku smerom do fľaštičky, nemôžem takému pohľadu objektívom odolať a tak opäť zopár detailov :-).


















♣ 002 ♣




Druhý odtieň je svetlunkoružový, až na fotkách vyzerá ako biely. V priesvitnom základe plávajú opäť niťky, glitre a malé holografické trblietky. Tento sa mi veľmi, veľmi páči. Na svetlý variant som mu vybrala lak od Dermacolu #17 a na tmavý variant Deep Purple od Gosh.
















♣ 003 ♣




Odtieň 003 sa od ostatných dvoch odlišuje obsahom dvoch farieb glitrov, šupiniek a jednofarebných trblietok. Sem-ta tu pláva aj nejaká tá niťka. Tých šupiniek, či plieškov, alebo ako to mám nazvať som sa trochu bála, ale nakoniec sa pekne ponorili do tekutiny a nikde netrčali. Ako tmavý podklad som mu vybrala Brake fo manicures a ako svetlý Dermacol #19.


















Top coat ani netreba, keby bol niekto lenivý, občas mi na kraji síce nejaká trblietka ušla, ale inak sa pekne ponoria do priesvitného základu a povrch je pomerne hladký. Odlakovávanie bolo celkom v pohode, alobalovú metódu som nepoužila.

Ktorý variant sa vám páči viac? Svetlý alebo tmavý? Vlastníte tieto laky, či nie?

Pekný deň!


12 komentárov:

  1. I do hope that these polishes can be bought here in our country too, because I like them a lot!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Překrásný fotky ♥ Mě úplně dostal ten zelený ve světlé variantě, to vypadá tak krásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sa teším na budúci príspevok :-D Ďakujem, Romanka ♥

      Odstrániť
  3. Krásné kombinace i fotky;-) Já mám nakonec všechny...nešlo odolat:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď toto, nedalo sa :-))) Ďakujem ti

      Odstrániť
  4. Krásne fotky si im porobila! Ja zatiaľ nemám ani jeden, stále sa presviedčam, že mi ich netreba :D Ale jeden som kúpila do swapu a možno ma nalomí a nejaký kúpim aj sebe:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa a ako to dopadlo :-D Ak si nejaký kúpiš a tým svojim makrom to nafotíš, budem normálne slintať :-D Ďakujem!

      Odstrániť
  5. Já zatím taky odolávám, ale obávám se, že až budou za nějakou dobrou cenu, že nějaký koupím :D Ale teď toho mám tak strašně moc, že ani nevím, kdy by se na ně dostalo. Ale tvůj článek mě zas nalomil o něco víc, moc hezké fotky a kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička a predstav si, ako by s nimi vyzerali tvoje krásne nechty na úžasných fotkách :-D

      Odstrániť
  6. Ten poslední se mi z nich líbí nejvíce ale zatím mě naštěstí neláká ke koupi, sice u Romanky jsem mám pocit psala, že ano ale nakonec chtíč přešel :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.