11. apríla 2015

OPI, I Brake For Manicures


Občas sa dobrovoľne vrhám do odtieňov, o ktorých vopred viem, ako bude frflať pri fotení. No ale keď je taký pekný, či ako v tomto prípade zvláštny, čo mám robiť, keď sa neubránim :-))). 





Tento lak som si doniesla s minuloročného Beauty fóra a ulovila som ho vo výpredajovom košíčku za 2,90 €. Pochádza s kolekcie Touring America z jesene 2011, čo je už pekne dávno :-).  
Je tmavofialový, v angličtine by som ho pomenovala "dusty purple" s výrazným šedým podtónom, dokáže kryť aj v jednej vrstve, no v dvoch vyzerá lepšie . Lakovanie a konzistencia v pohode, aj keď odtieň je teda výzva na opatrnosť. Štetcu trčí jeden chlp, ale zatiaľ nezavadzal, tak tam trčí aj naďalej.






Dnes len takto narýchlo a skromne :-). Čoskoro ho ale uvidíte znova ako podklad pod efektovým lakom.

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Já ty výprodejový košíčky zbožňuju. :)) Už se těším, až ho uvidíme s tím efektovým. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten okamih by mal nastať v stredu, tak mám v pláne :-D Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Ten jsem myslím taky ve výprodeji viděla a přemýšlela nad ním.. no vzala jsem fialovější a se shimmerem, ale je taky hooodně tmavý. Uvidíme, jestli bude zlobit při focení a jak bude vypadat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, už sa na neho teším, videla som, že ste aj dostali pekné nádielky od Modeláže, neviem sa dočkať príspevkov :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.