20. apríla 2015

OPI, Danke-Shiny Red


Joj, toto bol dobrý výber! Tento lak som si doniesla z Beauty fóra. Arvonka ho hodila do Googlu, výborná vecička :-D Ja som zaochkala a keď som ho sama lakovala a videla naživo, zaochkala som si znova :-). Pre mňa sú červené laky klasikou a patria k mojim obľúbeným.


Danke-Shiny Red patrí do kolekcie Germany, ktorá bola aktuálna na jeseň v roku 2012. Je to krásna sýta červená farba s jemným červeným shimmerom a opäť sa mi podarilo kúpiť lak, ktorý kryje už v prvej vrstve. Pre správnu šťavnatosť odtieňu som ešte pridala jednu. Štetec je bez chybičky, lakovalo sa s ním fantasticky, konzistencia laku výborná. Objem 15 ml, cena 8,90 €. Tentokrát to za tie peniaze stálo :-).





Som rada, že opäť som mala pri výbere šťastie a nezobrala som niečo nekrycie a riedke. Tým pádom som rada, že som OPI dala šancu aj po prvom sklamaní, niektoré laky ju nedostanú :-))). Odtieň je studenší, čo je vidno na fotkách z tieňa, kde vyzerá, že im ubehla aj nejaká tá hnedá kvapka laku. A teším sa, že som ho lakovala v čase, keď bolo krásne slnečné počasie.










Na záver bonusovka s pomocníkom, ktorý sa v ten deň pri fotení celú dobu motal oko mňa a práve vtedy sa rozhodol usadiť vo svojom letnom sídle pod hojdačkou :-))).

Pekný deň!


8 komentárov:

  1. The macro pictures show how special this polish is. Looks great on you!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes! I love that shimmer, I love this nail polish :-) Thank you very much ♥

      Odstrániť
  2. No ten je krásnej :) A vážně ti moc sluší. Pozdravujeme pomocníka :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teším sa, že si s ním spokojná a že si dala OPI lakom druhú šancu, lebo si ju podľa mňa zaslúžia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ten prvý dojem, že toto stojí 8 eur?? :-D Uvidím, či budem mať šťastnú ruku pri výbere aj nabudúce :-) Ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.