9. apríla 2015

Orly, Miss Conduct


Tak ako som v utorok sľúbila, som tu s prvým lakom z môjho skromného nákupu z Beauty fóra v Trenčíne. Ešte pred odchodom na vlak som prebehla blogy a čakal ma u Arvonky na jej nechtoch. Do komentára som písala, že sa po ňom asi pozriem, čo som, ako vidíte, aj spravila :-). Tradične si kupujem dva mini laky. Za cenu jedného mám dva a k tomu mi je sympatickejší ten menší objem. Tento však mini lak nemá, tak som to porušila a vzala som si len tento jeden.




Na druhý deň so mnou aj vycestoval, zobrala som si ho na Myjavu, kde som za neho vymenila Hot Tropics a spravila mu tam aj zopár fotiek, nech je opäť trochu zmena pozadia. Lak je malinový, trochu chladnejší s množstvom holografických glitrov. Kryl už v prvej vrstve a tú som najprv nechala, lebo o pár hodín ma už čakala cesta späť domov, no na druhý deň som mu dodala ešte druhú, lebo keď v jednej bol krásny, v druhej mal ešte väčšiu šťavu.




Lak má veľmi dobrú konzistenciu, rovnako aj štetec, vďaka čomu sa výborne lakuje. Nevytvára pri lakovaní žiadne nedokonalosti a problémy, čo v kombinácii s jeho úžasnou farbou je na nezaplatenie. Objem je 18 ml / 7,90 €. Laky Orly sú 3 free (DBP, Toluén, Formaldehyd). Fľaštička má pogumovaný vrchnák ako jeho príbuzná značka Sparitual. Na Myjave som spravila fotky s bleskom, aby sa ukázali trblietky, keďže ešte na balkón nesvietilo slniečko, no na druhý deň doma som mala šťastie a práve, keď som ho potrebovala, vykuklo a mohol sa predviesť v plnej paráde. Výdrž je individuálna, ale tak ja som ho nosila (pre tentokrát) 4 dni.














Pre mňa je jednoducho nádherný a dokonalý, veď takýmto odtieňom u mňa nikto nič nepokazí, že áno. A mňa teraz zaujíma, čo na neho hovoríte vy :-).

Pekný deň!




8 komentárov:

  1. Božínku, jak se třpytí ! ♥ Krasavec je to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej, holografické trblietky sú v lakoch úplne super, krásne to na slnku hrá farebnými odleskami :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Niečo podoné mám aj ja doma a úplne chápem prečo ti tak páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som ho zbadala naživo, jednoducho musel ísť so mnou :-)))

      Odstrániť
  3. To je super úlovek! Úplně chápu, že musel s tebou domů :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, toto je odtieň, ktorých môžem mať niekoľko, ale nikdy takým lakom nepohrdnem :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.