24. apríla 2015

p2 Eye Dream, 150 Exciting Prime Time


Tento tieň mi poslala Nikol v balíčku pre sestru. Sestre sa zapáčili laky zo swapu a chcela také aj ona, tak som poprosila Nikol, že ak by sa náhodou vybrala do Nemecka... No a prihodila som si do balíčku aj niečo pre seba. Keďže sa mi veľmi páčili zapečené tiene od p2, tak som si vybrala tie. Odtieň 160 Dinner for two ste mali možnosť vidieť v príspevku o spomínanom swape.
Tentokrát sa mi do rúk dostal odtieň 150 Exciting Prime Time, ktorý spája moje dve obľúbené farby očných tieňov.





Tiene sú zapečené a môžu sa použiť na sucho alebo na mokro. Na sucho sú fajn, ale aktuálne ich radšej nanášam na mokro. Jedna strana je krásna sýta fialová farba a druhá vojensky zelená s trochou hnedo-zlatej farby. Posledný prúžok medzi swatches sú oba zmiešané. Teraz tak pozerám, že som možno mohla nejako vydolovať z nich aj tú zlato-hnedú :-). Kým tieň dostal svoj priestor, už sa ani nevyrába, ale tento druh je ešte stále dostupný v týchto odtieňoch. Nikde som nevypátrala hmotnosť, ani zloženie, ale mali by byť bez parfumácie a cena okolo 3 €. Tiene sú balené v pevnom obale s priesvitným vrchnákom, ktorý je na závit.



Takto vyzerajú tiene bez podkladovej bázy nanesené nasucho na ruke a na oku.




Čo sa týka výdrže, tak za tú cenu by som povedala, že v pohode. Čo sa mojich normálnych viečok týka, tak to tiene zvládajú, aj keď by som to rozdelila do dvoch skupín. Kým bronzové vydržali pekne aj na sucho, tak tieto boli na sucho o niečo horšie. Ale na mokro to bolo super. Rovnako ako pri tieni od Dermacolu, aj tu som použila na mokrú aplikáciu fixačný sprej od Clarins, ktorý som pred nanesením tieňa nastriekala na štetec. Tieň sa nanáša dobre, ani veľmi nepráši, na mokro vlastne vôbec, na suchú aplikáciu sa veľmi dobre nanáša prstom, je sýtejší. No a prejdime k líčeniam. V prípade všetkých troch som pod make-up použila primer, roll-on a podkladovú bázu od Gosh a ich spoločná recenzia je tu.


Prvé líčenie je to z recenzie, ktorú som publikovala v stredu. Hlavnú úlohu hrala fialová časť a spodnú linku som vytvorila zelenou časťou. Na tvári mám CC krém od Gosh a Gosh BB Powder, 02 Sand. Pod oči som použila Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer, 010 Ivory. Na obočie som použila Gosh Eyebrow Pencil + Gosh Defining Brow Gel, 003. Linka je Gosh Smokey Eye Liner, 01 Smokey Black a maskaru som použila Gosh Double Precision. Na perách mám Rimmel Apocalips Lip Lacquer, 100 Phenomenon.



V druhom prípade hral prím zelený tieň a fialový bol ako linka. Na tvár (vrátane lícenky), obočie, maskaru aj lak na pery som použila rovnaké produkty ako v predchádzajúcom líčení. A na hornú linku som použila Gosh Velvet Touch Eye Liner, 018 I Sea You.



Hoci som chcela líčenia dve, nakoniec som sa rozhodla ešte pre jedno, pre miešané. Okrem toho, že som na viečko použila zmiešané oba odtiene, horný oblúk som vytieňovala ešte fialovým. Na spodné viečko opäť prišiel iba zelený tieň. Na hornú linku som použila Rimmel Scandal Eyes Waterproof Kajal Pencil, 001 Black. Maskara je opäť Double Precision od Gosh. V tomto prípade som na tvár použila Gosh Mineral Powder, 002. Pod oči som opäť naniesla korektor od Catrice Re-Touch Light-Reflecting, 010 Ivory. Lícenku som použila moju obľúbenú Alverde 03 Pretty Terra. Na perách mám Essence Stay With Me 10 Pretty Witty. Na obočie som použila Eyebrow Set od Essence.


Pre dnešok všetko a prajem vám krásny víkend :-).


6 komentárov:

  1. Všechny tři jsou nádherný, nejvíc se mi ale líbí to s fialovým víčkem a zelenou linkou ♥ Ta fialová je přenádherná. To možná o chvíločku zkusím. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, to sa páčilo aj mne, drahému zase to zelené :-) Ďakujem a som rada, že som inšpirovala :-)))

      Odstrániť
  2. I would love to have the skills to do such beautiful make-ups. Your very pretty!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Posledné líčenie je pre mňa top! Super. Ale farbičky sú to naozaj krásne.

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.