25. mája 2015

GOSH Professional Good Night Cream


Kedysi dávno som tu mala sériu recenzií z radu Professional Skin Care od Gosh (tu, tu, tu a tu). Keďže ešte tento týždeň prebieha akcia na produkty Skin Care, tak som rozhodla niečo napísať aj o tomto kréme a dokončiť tak dlhšie rozpísaný koncept. 

Oficiálny popis:
"Nočný krém, ktorý redukuje vrásky, obnovuje pevnosť pleti a chráni ju pred známkami starnutia. NanoMax je zmes viacerých vitamínov a antioxidantov, vrátane vitamínu C (Ascorbyl tetraisopalmitate) a E (Tocopheryl) a koenzýmu Q10 (z zložení Ubiquinone). Zlepšuje pevnosť a pružnosť pleti, vyhladzuje a spevňuje."

Krabička, v ktorej bol krém zabalený, bola ochránená ešte fóliou. Dizajn balenia samozrejme zapadá medzi ostatné produkty a nočný krém si vyslúžil tmavomodrý prúžok/štvorček. Po odbalení bol krém ochránený ešte plastovým viečkom. Krém je slonovinovej farby a hoci by sme od nočného krému čakali väčšiu hutnosť, tento je taký akurát. Okrem toho sa rýchlo vsiakne, nezanecháva taký ten prehnane mastný vzhľad a pekne vonia. Tak jemne, nevtieravo, mne sa jeho vôňa veľmi páči. V zložení nájdete bambucké maslo, avokádo, sóju a svetlicu. Je bez parabénov. Pleť napne, vrásky mierne zjemní a mne, čo sa hydratácie týka, vyhovoval. Krém má 50 ml, dobu trvanlivosti 6 mesiacov, jeho plná cena je 12 € a ak nemáte po ruke Fann-ko, zakúpiť sa dá napr. tu :-). Vhodný je pre všetky typy pleti, mojej zmiešanej vyhovoval, o čom svedčí aj opätovné kupovanie, kým som neprešla po pár baleniach na inú značku (chcela som skúsiť niečo iné).







 

Ak vás krém zaujal, teraz ho kúpite so zľavou 20% (9,60 €). Okrem toho spomeniem akciu -20% na laky na nechty, makeu-up, BB krém, CC krém, minerálny púder, rúže Forever Lip Shine, maskaru Xtreme Length & Volume, či nové linky Extreme Gel Eyeline, v skratke dekoratívnu kozmetiku :-).

4 komentáre:

  1. Zaujalo ma zlozenie, plus fakt ze GOSH netestuje na zvieratkach z tejto znacky robi mojho dlhodobeho favorita, asi prubnem.. i ked.. v mojom veku ocakavat ze nieco zaucinkuje proti vraskam je mocnyyyy LOL.. :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No keď ti tá aplikácia hádala 24, asi to také zlé nebude :-D Ja som ho používala fakt jeden za druhým a nebyť toho, že som chcela skúsiť niečo iné... Ale nevylučujem, že by som sa ešte k nemu vrátila, lebo sa mi fakt veľmi páčil :-)

      Odstrániť
  2. No ten Gosh obaly umí, i tenhle je moc pěknej. :)
    Jak už jsem určitě párkrát zmiňovala, používám na den i na noc tu klasickou modrou Niveu. Ale s přicházejícím teplem mi začíná připadat nějak moc mastná, takže se porozhlédnu po něčem jiném. :) Jen jsem na ni tak zvyklá, že když si pleť namažu něčím jiným, hrozně mě pne. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, spomínam si :-) Mne sa obaly tiež páčia, v jednoduchosti je krása :-) Ja som na chvíľu upustila od rozkošných krémov Marilou a nasadila som Dermacol Hyarulon Therapy

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.