1. mája 2015

KIKO Nail Lacquer, 330


Po dlhšom čase prichádza na rad fialový lak. Tento je zo swapu s Nikol. KIKO sa u nás zohnať nedá, škoda, celkom ma značka zaujala. Ale na druhej strane, aspoň o pokušenie menej :-). Na fotke nižšie ho môžete vidieť v Piešťanoch, kde som s ním robila fotky do ďalšieho príspevku.





Odtieň 330 (fuj, bez mena) je krásna pastelová fialová farba s modrým podtónom. Trochu som sa obávala krytia, ale to nakoniec bolo v dvoch vrstvách. Štetec je guľatý, pekne rovno strihaný, po rozprestretí na nechte pokryl aj dosť plochy, no zdá sa mi tvrdší. Až sa čudujem, ako som sa tak ľahko dostala s ním ku kožičke a že v druhej vrstve mi vďaka tvrdším štetinám nerobil ryhy. Som ale rada, lebo pri takej peknej fialovej by ma neposlušnosť pekne nahnevala :-). Objem laku je 11 ml, cena okolo 2 € a výdrž cca 4 dni.









Pekný predĺžený víkend prajem!


8 komentárov:

  1. Jsem zamilovaná ♥ To je tak nádherný a dokonalý odstín. A ty fotky jsou zkrátka překrásný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dokonalá fialová pastelka :-))) Ďakujem ti, Romča ♥

      Odstrániť
  2. dosť sa mi podobá na teraz všade sa vyskytujúcu Ritu Oru - Go Wild-er-Ness. Len sa mi zdá svetlejší, a tým aj krajší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj na jeden už nepredávajúci sa Gosh :-) Tá Rita by mu mohla robiť aj zástupcu, ak by sa niekomu odtieň zapáčil :-))) Ďakujem!

      Odstrániť
  3. KIKO tiez netestuje na zvieratach.. a posiela aj na SK, len.. samej sa mi objednavat nechce.. neprida sa niekto? :-)
    Krasne fotky Zuzik.. :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.