4. mája 2015

Lilac & Flowers


Na dnes som mala v pláne tieto nechty, len som sa po predĺženom víkende mimo domova nejako len motala a motala. Ale pozbierala som sily a konečne ťukám do klávesnice...




Tieto vodolepky som si priniesla z Trenčína. Keď som ich zbadala a vybrala som si ich, hneď som vedela, s akým lakom ich použijem. Nie je to nik iný, ako KIKO z piatkového príspevku, ktorý som si so sebou zobrala aj do Piešťan, kde som tieto nechty fotila na mojom obľúbenom Kúpeľnom ostrove. Bolo ťažké vybrať z toľkých záberov, preto je fotiek aj viac. Veď len laku som spravila štyri a jednu doma, ktorú som radšej zmazala hneď :-D.

KIKO Nail Lacquer, 330 (tu)

Pod vodolepky som použila obľúbenca v takýchto prípadoch a je to č. 1 z adventného kalendára od Dermacolu. Ako podkladový a vrchný lak som použila dvojicu od Astoru. S vodolepkami sa pracovalo veľmi dobre, našťastie neboli tvrdé, pekne sa pricucli, dokonca mi jeden lístok padol zle na necht a dalo sa to ešte aj zachrániť :-))). Nechty držali, mala som ich 5 dní a ešte sa mi ich nechcelo vzdať. Ale keďže som si ešte z vodolepiek nechala, tak si ich budem môcť ešte niekedy zopakovať. No a teraz už kopec fotiek...















Pekný zvyšok večera!


12 komentárov:

  1. Úžasná kombinace, u tebe se mi vždycky ty vodolepky tak strašně líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taká romantická jarná :-) Ďakujem, Anička

      Odstrániť
  2. Krásná kombinace, svěží a něžná <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím vo všetkom, mne sa tiež veľmi páčila :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. jj, pohľad na tieto nechty ma nútil usmievať sa :-D Pekne to k sebe všetko ladilo :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Nehticky jsi udelala krasne! Moc se mi ta kombinace libi!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsou tak nádherný fotky <3 Skvěle zvolená barevná dvojka, vypadá to perfektně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že sa páčia :-) A moc ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.