6. mája 2015

Yves Rocher Vernis (Argent Nacré, Grège Nacré & Orange Sanguine)


Dnes sa tu po prvý krát objaví značka Yves Rocher. Aj keď priznám sa, že keby tieto laky neboli súčasťou darčekovej kazety, asi by sa tu takéto niečo ešte dlho neobjavilo... Do Yves Rocher chodím totiž len na sprcháče (hlavne ten kávový) a občas na nejakú tú ceruzku na oči.

Celú dobu, ešte aj teraz ako ich mám pred sebou, premýšľam, či bol zámer vybrať niečo, čo by vyzeralo vianočne, alebo sa jednoducho potrebovali zbaviť škaredých lakov. Ja som túto trojicu nazvala dve ošklivky a červený. No, šedá a zelená nie sú rovno tie farby, po ktorých prahnem, to som tu už zopár kráť omieľala. Aj keď sú svojím spôsobom zaujímavé a niekomu sa budú zdať možno aj pekné. A preto som sa rozhodla ich dať aj na blog.

Laky majú objem 3 ml, cenu ukazuje v e-shope YR 2,50€, no tieto sa u nás zohnať nedajú a vo Francúzsku aspoň ten posledný v inom balení. To musím pochváliť, veľmi sa mi páči dizajn na fľaštičke, ku ktorému som do koláže vložila aspoň zopár púpav, ktoré sa mi k tomu hodili. Tak som sa na neho sústredila, že som celkom ľahko nafotila nechty aj napriek takej malej fľaštičke :-))). Štetec, aj keď je malý, je mäkký, guľatý a šikovný. Veľmi ľahko sa s ním zachádzalo aj ku kožičke, aj k okrajom. Konzistencia lakov bola tiež v pohode. Prejdime teraz k jednotlivým lakom.

Argent Nacré


Argent nacré (Perleťový strieborný) by som definovala ako šedý/strieborný s modrým podtónom a strieborným shimmerom. Ako vidíte na fotkách v tieni, ten modrý podtón je dosť výrazný. Vôbec by som to vo fľaštičke do neho nepovedala (podotýkam, že farba na fotkách sedí), ale je to tak. Až keď som fľaštičku nahla sa ukázala tá modrá. Obava s krytia bola zbytočná, kryl pekne v dvoch vrstvách. Iba mal problém s vrchným lakom, ten ho ako keby rozpustil a po ťahoch ostávali stopy a ja som to musela opraviť a vykašľať sa na vrchný lak.










Grège Nacré


Grège Nacré (Perleťová béžová) je lak, pri ktorom som sa zmyslela, kde inžinieri z Francúzska urobili chybu. Vážne má tento lak v názve béžový??? Ako vidíte a snáď teda vidíte to, čo ja, lak je kaki zelený. Obsahuje zelený shimmer, ktorý mohol viac vynikať, lebo má páví odtieň. Kryl v dvoch vrstvách a top coat som radšej ani nešla použiť. Veď aj tak celkom rýchlo tieto laky schli. A koľko si myslíte, že by som vydržala s takouto farbou na nechtoch? No a máte to... :-D










Orange Sanguine


Orange Sanguine (Krvavá oranžová) bol z nich taký najpoužiteľnejší, aj napriek tomu, že oproti predchádzajúcim dvom mal jelly konzistenciu, čo malo vplyv na krytie v troch vrstvách. A nechala som si ho na nechtoch dlhšie ako jeden deň, nosila som ho tri dni, ešte by bol aj vydržal, ale chcela som zmenu (s predchádzajúcimi dvomi som to dlhšie jednoducho nedokázala vydržať). Tento oranžovo-červený lak  sa v tieni správal dosť neónovo a svietil. Neobsahoval žiadne vylepšenia, stačilo aj to, že bol jelly :o). A áno, páči sa mi z trojice najviac...










Chúďatká laky som dosť ofrfľala, čo sa odtieňov týka, ale jednoducho táto farebná kombinácia môjmu oku veľmi neulahodila, no u vás to môže byť iné. Na druhej strane sa mi páči fľaštička, už menej 2,50/3ml, ale keď si zoberiem bezproblémové lakovanie a super štetec, možno by som bola v akcii ochotná hodiť po nejakom laku tejto značky dobrovoľne očkom. Len to by väčšina tých pre mňa zaujímavých vecí nesmela byť v akcii označená zeleným bodom....

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Mně by ty první dva ani nevadily, ale pravda, ta červená je v tomhle případě rozhodně nejhezčí. :)
    Jinak to je vážně něco, fotit s těmi prcky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sranda bola, že som to fakt ani nevnímala. Inokedy mám problém takú malú fľaštičku chytiť a tu som to zvládla bez frflania :-D S nejakým glitrovým na vrchu by snáď nevadili ani mne, ale na samotné sa mi na ne pozeralo strašne zle :-D Ďakujem

      Odstrániť
  2. These polishes have such a beautiful glossy finish. I love the cute small bottles!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. That´s true :-) and the bottles are really cute :-))) Thank you!

      Odstrániť
  3. Laky od Yves Rocher jsem ještě nezkoušela ale vypadají krásně, hlavně ten červený! <3

    Klára
    NARA // czech fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, ten červený :-) Pre mňa to bolo po prvý krát a možno si to niekedy v budúcnosti ešte zopakujem :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Nejvíc se mi líbí ten červený a první je docela zajímavý a neotřelý pro mé oko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oni sú v podstate oba zvyšné celkom zaujímavé, len mňa nejako extra nedostali do kolien :-D tá červená je jednoducho červená :-) Ďakujem, Hani

      Odstrániť
  5. I love nail polishes from YR in general but one of these small ones I used only once and was dissatisfied with its opacity, covering and way of application. I am suprised that they can look so gorgeous. And, I love your nails, they are beatiful.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It´s possible. I fortunatelly had no problems, application was good, coverage in two coats and jelly Orange Sanguine in three coats. Thank you very much! :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.