8. júna 2015

Avon Gel Finish, Lavender Sky



Na tento týždeň som mala trochu iné plány, no vďaka tej príšernej horúčave sa mi vôbec nechcelo chystať chýbajúci materiál. Horúčavy zvládam veľmi ťažko a keď si predstavím, že sa mám vtedy ešte líčiť ap., tak mám dosť. Našťastie mám ale pripravených zopár iných príspevkov a dovtedy hádam po troche stihnem nachystať to ostatné. Mám toho toľko na zozname a na sklade, že si už nemôžem dovoliť nechuť písať a tak poďme na jeden levanduľový príspevok.


Dnes vám totiž predstavím ďalší lak zo swapu s Romanou. Vďaka Romče som mala možnosť vyskúšať jeden lak z tohto radu. Laky Avon som prestala kupovať dávno, lebo mi nevyhovovali ani konzistenciou, ani výdržou. Až na tri výnimky, ktoré som si pradávano dobrovoľne kúpila a zopár, ktoré som dostala, ich v zbierke veľa nemám. Musím ale uznať, že tento lak bol o niečom inom, ako som bola zvyknutá. Možno to bolo aj poctivejším lakovaním, dokonca som zalakovala aj špičky :-))).

Odtieň Lavender Sky je dokonalý levanduľový odtieň. Trochu mi pripomína You´re Such a Budapest od OPI, tento je o niečo tmavší a má trochu šedý nádych. Štetec je guľatý, stredne mäkký, pekne rovno strihaný a lakuje sa s ním celkom v pohode. Aj napriek rovnému strihu som oblúčiky pri lôžku vytvorila veľmi ľahko. Konzistencia laku je trochu hustejšia. Krytie laku je už v jednej silnejšej vrstve, ako som skúsila, no ďalšie nechty som lakovala dvomi tenšími. Prestala som písať výdrž, spomeniem ju už len občas, lebo je to vážne veľmi individuálna vec, ale musím pochváliť tento lak, lebo na rozdiel od lakov od Avonu, s ktorými som mala skúsenosť, vydržal až 5 dní.











Na záver pridávam ešte fotky, ktoré som na rýchlo pred odchodom hodila aspoň na Facebook. Inšpirovala som sa Romanou, ktorá už v príspevku o swape skombinovala fialový lak s nude lakom a glitrovým a Lavender Sky som vybrala do družiny novinku od Gosh Pretty Ballerina a glitrový lak Ditsy od Claire´s zo swapu. A myslím, že táto kombinácia bola celkom vydarená :-).


Pekný večer!


10 komentárov:

  1. Ta kombinace je překrásná ♥♥ Jsem ráda, že jsi s lakem spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi milo ma prekvapil :-) No musí byť, veď som odkukala od majsterky v kombináciách :-D Ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. tieto gélové laky sa Avonu veľmi vydarili... sama už mám doma asi polovicu kolekcie... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wooow! Ja som teda skúsila len tento jeden, ale rozdiel medzi tými, čo som skúsila a týmto bol citeľný. Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Ja fialovú moc nemusím ale tento odtieň je krásny a v kombinácií s tým prstenníkom to je uplná pecka :)

    Ajush

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé, tak ten vypadá krásně, máš i hezký tvar nehtů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyto odstíny fialkové mám nejraději. Tato řada gel finish mě také láká, možná vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne, takých nás bude viac :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.