5. júna 2015

Constance Carroll Diamond Gloss Nail Polish, 370 Sailor Blue + 373 Glitterama



Tieto odtiene modrej milujem. Úplne také tie úžasné tmavo-tmavomodré. Aj napriek neporiadku, čo po sebe nechávajú! A hoci takéto farby u mňa skôr patri na jeseň, jednou výnimkou je leto. Lebo námornícky motív k nemu patrí a tento lak si taký nejaký motív pýta :-).

Constance Carroll Diamond Gloss Nail Polish, 370 Sailor Blue

Ako napovedá názov, tak aj ten v Constance Carrol super vybrali. Keď som si oba laky z príspevku doniesla domov, plánovala som si kúpiť niečo iné, len to nemali. A potom na mňa zakričal. Môj Essence, Just Rock It! už doslúžil a potrebovala som za neho nejakú náhradu. Tmavomodré laky mám rada v kombinácii s nejakým pekným efektovým (ešte tu jeden taký prípad v budúcnosti uvidíte), takže som si k nemu vybrala rovno rovnakú značku. Ale kto by mu odolal...




Takže ako som spomenula vyššie, Sailor Blue je dokonalá námornícka modrá. Fotky v príspevku nie sú fotené v rovnakom čase, fotky samotného laku som musela zopár krát opakovať, lebo som nebola spokojná. Ono pri takomto odtieni to očakávam, preto som to nevzdala. Nechty sú nalakované trochu sfušovane, lebo ako je krásny, tak všetko zafarbí a bohužiaľ to zostávalo aj po čistení, takže som dodržovala radšej odstup, aby som sa nemusela hanbiť :o) Kryje, ako sa mu zachce. Napr. na malíčku mi stačila jedna silnejšia vrstva. Ja som ale dávala radšej dve. Občas som v ňom zahliadla hnedý podtón.





Constance Carroll Diamond Gloss Nail Polish, 373 Glitterama




Priehľadný základ s fialovou perleťou a množstvom dúhovým glitríkov. No mohla som ho tam nechať a nekúpiť si ho? Nemohla. Vidíte, ako vďaka perleti zmenil námorníka na nočnú oblohu? Vidíte to krásne divadlo na slnku? Krása ♥ Lakovaná je jedna vrstva na fotkách nižšie a dve vrstvy na úvodnej.








Pekný zvyšok večera!


8 komentárov:

  1. Krásná modrá a ta kombinace je dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dokonalá tmavomodrá :-) A Glitterama mu vážne veľmi pristane. Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Tyhle odstíny přímo zbožňuju ♥ Myslím, že je naprosto stejný, jako jeden Flormar, co mám doma. :) Ta jedna vrstva efektového mu moc sluší a nemůžu se vynadívat na tu poslední fotku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A preto si dostala ten Gosh :-D Som rada, že som ulahodila oku, ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. Který mám mimochodem zrovna na rukou a už i s nail artem. :D

      Odstrániť
    3. wooow, ty si rýchlik :-D Už sa teším na príspevok ♥

      Odstrániť
  3. No super oba dva :) Jako už bylo psáno na tvém FB (teda alespoň myslím) s efektovým lakem je to krásný vesmír :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tuším Jitka na Instagrame :-) Že som si všimla ten efektový, to je len fajn, som rada, že ho mám. Podobný typ, len bez fialovej perlete, je aj Femme Fatale od Sparitualu. Ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.