3. júna 2015

Jordana Texture Nail Polish, 03 Fiesty Fuchsia


V pondelok ste si mohli prečítať o balíčkoch, ktoré sme si vymenili s Romanou a dnes vám ukážem prvú vec, teda prvý lak z neho. Ako prvý som si vybrala texturovaný lak od Jordany v krásnom fuchsiovom odtieni. Fuchsiovú ja veľmi môžem, Romana mi vybrala úplne super a počas teplých letných dní ma stretnete s najväčšou pravdepodobnosťou s takouto farbou na nechtoch :-).


Okrem odtieňu, ktorý obľubujem, pravidelným čitateľkám neuniklo, že mám tento druh lakov veľmi rada, o čom svedčí aj množstvo, ktoré vlastním. Musím sa opakovať, ale neviem, ako je možné, že sa stále objavujú toľké sťažnosti na odlakovávanie, lebo ja s tým žiadny problém nemám. Odlakovávajú sa ešte ľahšie ako glitrové. Veď sa opýtajte Dandelijon, ako som ho bleskovo odlakovala pre kurzom Sparitualu! Kto neverí, nech si pozrie moje video, lebo takto je to so všetkými, čo mám, okrem China Glaze. Štetec je tenký guľatý, objem je 15 ml a kryje v dvoch vrstvách. Výdrž bola asi tak dva dni po každý krát, ale ja som s ním spokojná už len kvôli farbe. Veď pri pieskovom finishe je treba tak trochu rátať s kratšou dobou výdrže ;-). Odtieňov je 6 a cena cca 50 Kč u nás na Beauty fóre v Trenčíne boli za 2 €). Texturované laky s glitrami nájdete pre zmenu tu.



Toľko bolo krátkeho popisu a poďme na fotky laku v akcii :-).









Pekný večer!


12 komentárov:

  1. Potvrdzujem, bol odlakovaný šup-šup! (až mi to boľo lúto, lebo by som sa naň dokázala pozerať večne, taký bol nádherný!;-) Dokonalý odtieň...♥ (asi taký tiež potrebujem:D) A tá pieskovosť mu náramne pristane! Krásny lak, krásne fotky (a ešte raz - krásny swap!:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne bleskovo, že :-) Trochu ho bolo ľúto aj mne, ale vopred som sa na to psychicky pripravovala, takže som to zvládla :-D Navyše, keď ma tam čakala taká milá spoločnosť a kopec lakov, tak moja pozornosť bola veľmi ľahko upútaná iným smerom :-) Ďakujem a ešte raz ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Poplácávám se vítězně po ramenou, fakt se povedl. :D Moc ti sluší a krásný fotky jsi mu udělala ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď máš aj za čo! Dokonalý výber pieskového laku ♥ Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. amazing colour ;) I love textured polishes ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasavec to je, moc hezky ho Romanka vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne super ♥ ♥ ♥ Ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.