10. júna 2015

SpaRitual, Last Tango


Jeden krát sme tu už Tango so Sparitualom tancovali, bolo oranžové ako západ slnka a roztancovalo aj motýle. Dnes si zatancujeme ohnivé a posledné...

Last Tango patrí do radu Instinctual, ktorý spája povzbudzujúce a teplé farby v sérii Zázvor. Do tohto radu patria aj moje obľúbené laky Melt With You a Drop Dead Gorgeous, ktorý je mojou srdcovou záležitosťou. Jednotlivé rady som predstavila tu. Lak som si doniesla z jesennej Interbeauty a mám ho ako mini lak, teda v objeme 5 ml.






Odtieň je oranžovo-červený s koralovým podtónom. Na fotkách vyzerá viac oranžový, ale bol skôr viac červený, za to môže ten koralový podtón, ten dokáže fotky poblázniť. Tretia a štvrtia fotka od konca sú asi také najviac najdôveryhodnejšie, čo sa farby týka. Má trochu neónový vzhľad. Konzistencia laku bola hustejšia a každé jedno zlé priloženie štetca na necht bolo potrestané holými miestami. Lak dokáže kryť už v jednej vrstve. Ja som dávala dve, lebo niekde bolo treba ešte opraviť predchádzajúcu vrstvu a už som dala druhú aj na tú jednu dobre nalakovanú. A teraz rovnomenná pesnička a môžete sa pustiť do prezerania obrázkov :-).

















Som s ním spokojná, dobre som si vybrala. Konzistencia by mohla byť o niečo redšia, ale na druhej strane, keď vychytám aj zvyšné muchy, budem mať lak s plným krytím v jednej vrstve, čo sa v lete celkom hodí. Odtieň vhodný akurát na leto. Tento odtieň sa nachádza aj v novej rade GOLD.
Snáď vás zaujal minimálne tak ako mňa :-).


Pekný deň!


6 komentárov:

  1. Jako první chválím prsten, ten se mi samozřejmě hrozně líbí. :D ♥
    Odstín ti moc sluší a věřím, že to v jeho případě musel být oříšek při focení. Písničku jsem si poctivě pustila u prohlížení fotek. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ďakujem, veľmi si vážim, že aspoň jedno z tých tragikomických 40 zobrazení príspevku ma takto potešilo :-D Ale ty nikdy nesklameš ♥ ♥ ♥ A vieš, ako veľmi som bojovala, aby som fotku nepridala na súkromný FB skôr, ako sem? :-D Ja sa tak veľmi z neho teším, možno budeš mať šťastie, je z CCC :-)

      Odstrániť
  2. Nice shade. I really love your nails Suzi ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, Katja. I´m so pleased ♥

      Odstrániť
  3. Krasavec, líbí se mi a prsten je boží, škoda, že je nenosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nosila kedysi na každom prste :-D Vyrástla som z toho a obmedzila som to na 1-2 a keď si ich nedám, mám pocit, že som ich stratila :o) Ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.