1. júna 2015

Swap: Romana & Suzi


Tak a je to tu. Konečne nastal ten okamih, kedy sa spolu s Romanou dostávame k nášmu swapu :-). Skladali, kombinovali a tešili sme sa dlhšiu dobu, aby to vyšlo nakoniec takto pekne na začiatok mesiaca. Niekto má dnes Deň detí, my vám ukážeme nášho májového Ježiška...

Kto Romču a mňa sleduje dlhšie, neunikol mu fakt, že máme rady sovičky. Úvodná fotka, zopár detailov, či pozorností s týmto zvieratkom, to všetko nie je náhoda :o). Ja som dokonca mala jednu aj na balíku :-).


Prosím, ešte chvíľu strpenia. Takto som sa pomaly dostávala k svojim darčekom. Romča si dala fakt záležať a všetko bolo zabalené na úrovni Česká pošta na druhú :-D. Ale viete čo, v piatok poslané, v pondelok nás balíčky čakali na pošte a v utorok sme už aj rozbaľovali, takže veľmi milé prekvapenie :-). No a keď si to pozriete, môžete prejsť na to krajšie, na fotky...


Celý swap bol celkom milou zhodou náhod. Napr. rovnaký počet lakov a ich pomer glitrových ku klasickým a k nim jeden pieskový... Ešte aj tie krabičky nám k sebe ladia, ako si všimla Romana v sobotu :-). Okrem stužky, tú som kúpila akúsi krátku a musela som improvizovať.


Po otvorení ma čakali inštrukcie, ktoré som pri rozbaľovaní poctivo dodržala a ešte dve menšie krabičky, ktoré ukrývali laky na nechty a zvyšok darčekov, z ktorých sa ušlo aj nášmu hafanovi.



Fotky som robila aj v priebehu natáčania, lebo mi bolo jasné, že väčšina sa na video ani nepozrie, takže po rozbalení každého starostlivo zabaleného kúska som si všetko dala do krabičky a vybrala som sa natáčať von, na normálne svetlo, lebo to bolo akési tmavé.


Jordana Texture Nail Polish,03 Fiesty Fuchsia

Tu už sa poradie nezhoduje s video, tu som si to zoradila systematicky :-). Ako prvý ukážem texturovaný lak od Jordany. Veľmi sa teším, že sa do balíčka dostal aj jeden takýto druh, lebo ja mám takéto laky (alebo pieskové) rada. V Trenčíne na Beauty fóre som po nich poškuľovala, ale odolala som, takže som veľmi rada, že aspoň touto cestou mám príležitosť vyskúšať ich. Priznávam, skúšala som ho ako prvý a rovno 3x po sebe.



EBD Up to 10 Day, 20 Exqisit Rouge

V stánku Modeláže nechtov na jesennom Interbeauty som laky značky EBD, či Cuccio nejako ignorovala, lebo som išla po China Glaze. Neskôr, keď som ich videla, som aj ľutovala. Laky EBD ste mali možnosť vidieť ako u Romany, tak u Aničky, či iných "šikovníc" a ja som rada, že si jeden odtieň z noviniek vyskúšam. Nie, nevadí, že nemám k nemu ten špeciálny top coat. Viete si ma predstaviť 10 dní s jedným lakom na nechtoch? No vidíte, ani ja nie :-D. Navyše, keby ste ho videli na živo ♥.



China Glaze, Strawberry Fields

Videli ste gesto vo videu? Tak viete, ako veľmi ma potešil tento odtieň. Už keď som fotila detail, tak sa mi nedarilo zachytiť lak verne, takže sa trochu bojím fotenia na ostro :-).



Gabriella Salvete, 167

Kvôli Gabike vlastne vznikol celý tento swap, pretože sa do môjho okolia nedostali najnovšie odtiene. Neviem prečo, ale išlo ma roztrhnúť zakaždým, keď som na nejakom blogu nejaký z nich uvidela :-D. A teraz mám tri a už som spokojná :-)



Gabriella Salvete, 160



Gabriella Salvete, 165




Avon GEL Finish, Lavender Sky

Hoci tu zopár lakov od Avonu čoskoro uvidíte, nejako ich nekupujem. Nedávno sa začali ukazovať tieto a celkom chvály na ne a zostala som aj ja zvedavá. Moja zvedavosť bude čoskoro ukojená, lebo vlastním jeden už aj ja :-).



OPI, Gaining Mole-Mentum

A prejdime ku glitrovým lakom, lebo samozrejme nechýbali ani tie. Oba OPI budú asi trochu lovenie, ale pozrite sa na tie glitre a šupinky, za tú námahu to bude stáť. Pri glitrových som si neodpustila pohľad do fľaštičky :-).





OPI, The Living Daylights

Úžasná kontrastná kombinácia farieb. Veľmi mu pristane aj tu ten zelený od Gabrielly Salvete, ako som robila detail.





Claire´s, Ditsy

Sada fialových lakov, ktorých mená som ešte stále Romane nenapísala je ešte stále v mojej pamäti. A teraz mám jeden lak tejto značky aj ja. Pri pohľade na neho sa usmievam 2x. Ak si pozriete Romanin príspevok o swape, snáď pochopíte prečo :-))).





Nubar, Candy Cane

Májový Ježiško priniesol aj Vianočný lak. Juj, či sa na neho teším! Červeno-biela kombinácia glitrov, úplná paráda.





Nálepky

V balíčku nechýbalo ani zastúpenie nail artu, resp. pomôcky na neho. Dostali sa ku mne tieto rozkošné medvedíkové nálepky.


Ušlo sa niečo aj pre nášho hafana. Výber si veľmi pochvaľoval :-D V podstate aj ja, lebo hračky na neho nezaberajú, radšej maškrtí :-))).



Levanduľou voňal celý balíček. Levanduľu mám veľmi rada, takže je jasné, že vankúšik potešil. Hoci je tam zmes byliniek, levanduľa ich prebila.


Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi... Aká je Suzi? :-D 





Áno, myslím si, že zrkadielko má celkom aj pravdu :-)

Náramok mi bude ladiť k jedným mojím náušničkám z takýchto kamienkov.


Romana ma už pozná, vie, že do balíčkov vkladám niečo, čo vyrobím ja a tak sa poistila a vyrobila mi hrnček :-). Vždy som túžila dostať darček, ktorý bude súvisieť s mojim blogom. A teraz mám hrnček a ešte k tomu s motýlikom. Hej, milujem motýle. Boli v ňom najprv sladkosti, ktoré prišli v balíčku a po ktorých už niet ani chýru, ani slychu :o).





Tu je malá rekapitulácia v koláži a na môj balíček sa dostanete po kliknutí na obrázok :-).


Pekný deň!


18 komentárov:

  1. Obě jste si poslaly fakt krásné a promyšlené balíčky. Těžko vybrat, který lak se mi líbí více. Asi ty efektové, ty nemají chybu :) Hrníček je krásný, nedivím se, že udělal radost :)

    Radu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Efektové sú fakt super, perfektný výber. Mňa vždy poteší taký darček, takže áno, radosť urobil veľmi veľkú :-) Ďakujem(e) ♥

      Odstrániť
  2. To musela byť radosť! Videla som obidva balíčky a spravili ste to super. Najviac sa mi ale páči, že ste nezabudli ani na psíkov. Aké milé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej, ja keď vidím na fotkách, ako pán Odin pomáha pri rozbaľovaní, tak mi to nedalo a išla som vybrať aj jemu niečo :-) A radosť bola veľká! :-D Vďaka ♥

      Odstrániť
  3. To je krásne !! Musela byt riadna radost pri rozbalovaní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nehovor, bola som ako decko na Vianoce :-D Vďaka

      Odstrániť
  4. Tak smekám a další wow, moc se vámt o děvčátka povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak video jsem teď viděla už 2x a jak jsem se na něj těšila, tak nezklamalo. :D
    Krásně jsi to vše nafotila a mám radost, že máš radost. :)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obrovskú! Ja som veľmi rada, že kúpa Gabiky sa nakoniec zvrhla v taký pekný swap :-)

      Odstrániť
    2. Ne že bych ti přála, abys měla problémy sehnat u vás novinky, ale tentokrát jsem ráda, že se nepodařilo sehnat, protože by nebyl swap :D

      Odstrániť
    3. ale tak našli by sme si inú zámienku :-D Horšie to bude teraz so mnou, keď už máte Gosh aj vy :-D

      Odstrániť
  6. Moc krásný swap, také samé krásné kousky a úplně božské laky, hlavně OPI a China G. Moc se vám to oběma povedlo holky:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jahôdková China Glaze ma neskutočne potešila, no a glitrové sú jednoducho glitrové = úžasné ♥ Celý balíček bol krásny. Som rada, že sa swap páčil, vďaka :)

      Odstrániť
  7. To je krása, krása, krása, jste šikulky, fakt parádní věci jste si poslaly a já se těším na fotky laků v akci!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvý v akcii bude čoskoro :-) Vďaka, som rada, že páči :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.