6. júla 2015

Avon Speed Dry+ Nail Enamel (Rose Amour & Smoky Plumes)


Po minulej dvojici vám dnes predstavím ďalšiu, tentokrát z radu Speed Dry+. Farby sú menej zaujímavé, ale možno sa niekomu páčiť budú aj tak. Opäť sa ale jedná o staršie kúsky, ktoré už zrejme nezoženiete.

Oba laky som dostala, pričom ružový opäť od Babs. Jeden je klasická krémovka, jeden je so shimmerom a teraz príde rad na predstavenie práve toho so shimmerom.

Rose Amour


Rose Amour je hnedodužový lak so zlatým shimmerom. Možno by som ho nazvala aj staroružovým, ale veľmi staroružovým :-). Konzistencia laku bola riedka, na krytie som potrebovala 3 vrstvy. Lakovalo sa mi horšie, stále chcel zatekať k okrajom, ale nakoniec som to nejako zvládla. Keby som však štetec chcela viac obtrieť o fľašičku, potrebovala by som tých vrstiev hádam aj 4-5. Farebne nie je až tak zlý, či škaredý, len ma v tomto prípade to lakovanie trochu otravovalo.










SMOKY PLUMES


Smoky Plumes je fialový, áno, fialový lak s hnedošedým podtónom. Nedajte sa oklamať fotkami. Ja som si tiež do poznámok o laku najprv napísala hnedošedý s fialovým podtónom :-). Potom som však vyšla von na denné svetlo, trochu zapochybovala a nakoniec som našla aj názov, ktorý ma definitívne vyviedol z omylu. Tento lak sa lakoval lepšie ako predchádzajúci, konzistencia bola lepšia, taká akurát. Tieto laky majú fajn štetce, priznávam, veľmi dobre sa s nimi lakuje, ak je konzistencia v poriadku. Ale schnutie bolo také bežné, neviem, ani na dotyk to rozhodne nebolo nejaké mega rýchle.










Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Both colors are very classy and elegant. These are two shades that goes with any kind of outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Rozhodne! Na jeseň by mal aj ten druhý u mňa celkom úspech, no na teraz vyhráva Rose Amour :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  3. Ten shimmer na sluníčku u Rose Amour je přímo boží. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj po odlakovaní bol...všade :-D Ďakujem ti

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.