8. júla 2015

China Glaze, 716 Strawberry Fields


Uf, včera som sa tak začítala do knihy, že som zabudla pripraviť príspevok a spomenula som si na to až teraz, keď som odkladala knihu po dnešnom čítaní pred spaním :-). Radšej neskôr, ako nikdy, ešte veľa príspevkov mám na zozname a tak siaham po tomto, lebo ho už mám z časti pripravený.

Ochutnávku na tento lak ste mali v tomto príspevku a dnes ho uvidíte v plnej paráde! Lak ku mne docestoval z ČR v balíčku zo swapu s Romankou. Toľko som otáľala, až plánované fotenie s jahodami nevyšlo. Skôr, ako som dorazila domov, boli jahody obrané a ja som ich silou mocou chcela mať v pozadí. Nie, nechcela som žiadne natrhané kupované, celé naše políčko! 





Strawberry Fields síce nie je veľmi jahodový, je skôr malinový, ale aj tak ma chýbajúce jahody na fotkách štvali :-D. Tmavoružový základ v sebe ukrýva zlatý shimmer, ktorý je viac viditeľný vo fľaštičke a pri odlakovávaní a pri fotení sa akosi hanbil a schovával :o). Pochádza zo staršej kolekcie Summer days (swatches). a Kryje v dvoch vrstvách, tenší guľatý a mäkký štetec mi vyhovuje, konzistencia bola v pohode a veľmi dobre sa lakoval. Potrebovala som, aby mi vydržal do konca týždňa, takže som zalakovala aj špičky a nosila som ho nepoškodený 5 dní, potom ho musel už vystriedať iný.

Lak ma ale chytil za srdiečko, opäť som nemohla odtrtrhnúť oči od nechtov, joj, či im pristal. Letné nechty pre mňa. Ľudia si už museli myslieť, že som na svoje nechty úchylná, keď som si ich stále obzerala, no ale čo som mala robiť, nemohla som si pomôcť :-D








A ako sa páči vám?

Pekný večer!


12 komentárov:

  1. Aaach, škoda toho stydlivého shimmeru. :D Ale jako je krásnej i tak a hlavně se moc moc raduju, že se z něj taky tak pěkně raduješ. :D :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno niekedy nabudúce sa podarí vylákať ho na fotku :-) Teším sa veľmi, bol to super výber! ;-) ♥

      Odstrániť
  2. Nice nail polish <3 and gorgeous photos :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, to je krásna farba! Inak ja som rovnaká, keď mám na sebe nejaký nový lak alebo keď sa mi podarí nejaký dizajn, tak sa stále pozerám na nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas niektoré odtiene vyvolajú úchylný pocit čumieť si na nechty, nepomôžem si :-D Vždy sa na tom sama sebe tak smejem :-))) Ďakujem ti ♥

      Odstrániť
  4. Další trefa s růžovou, vypadá neodolatelně :-) Asi se stává další položkou na wish list :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem držať palce, nech ho zoženieš :-) Romča mi poslala jednoducho kúsky podľa môjho gusta :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  5. Krásný je hodně pdobný ChG Ahoy, který mi tak nejde vůbec vyfotit neřád jeden. Krásné fotky :) a hezký zbytek neděle přejeme s Bárníkem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Hanka. Tento tiež nechcel veľmi spolupracovať, ale krásny aj napriek tomu :-D Aj tebe Hanka krásnu nedeľu a posielam pohladkanie havkovi :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.