22. júla 2015

Claire´s, Ditsy


Keďže oba laky, ktoré som si vybrala ako podklad som vám už predstavila, je na čase ukázať vám ďalší kúsok zo swapu s Romanou. Rozhodla som sa ukázať tmavý aj svetlý variant, veľmi som nešpekulovala a vybrala som si pre tmavý podklad lak 165 od Gabrielly Salvete a ktorý som použila aj na ukážku v príspevku o swape a na svetlý variant som si vybrala Pretty Ballerinu z pondelkového príspevku a z jedného nechtu v levanduľovom príspevku.





Ditsy od Claire´s je taký môj prvý lak od tejto značky. Jeden s takým menom sa síce v mojej zbierke nachádza, ale nie som si celkom istá, že sú súrodenci. Ditsy je kokteil cukríkových glitrov v tekutom základe, ktorých mix sa mi farebne veľmi páči. Nájdete tu rôzne veľkosti, miestami je to s lovením boj, ale myslím, že nijako mu to neuškodilo. Glitre sa pekne ponoria do laku, nikde netrčia, ak by ste nechceli dávať top coat. Mne sa síce jeden podarilo vrchným lakom stiahnuť, ale prvé zachytenie do vlasov problém vyriešilo a vytŕčajúci glitrík bol preč :-))). V oboch prípadoch som použila dve vrstvy a kým v prípade tmavého variantu sa mi podarilo uloviť aj modré, svetlý bol o ne ochudobnený.

Keďže je lak svetlejší, tak nevynikne krajšie nikde inde ako na tmavom podklade. Vedela by som mu vybrať aj ďalšie farby, ale ten fialový lak od Gabiky sa mi tak páčil, že som ho musela použiť na nechty do príspevku. No ale svetlejší podklad rozhodne nezaostáva. Už keď som ho použila v kombinácii s fialovým lakom od Avonu na jeden necht som vedela, že ho chcem použiť aj na všetky nechty a rozhodne sa mi to páčilo :-).



















Ktorý variant sa vám páči viac? Tmavý alebo svetlý?

Pekný deň!


16 komentárov:

  1. Ani to dlho netrvalo s tými trblietkami na Gosh-i :P Mne sa viac páči ten svetlejší variant, lebo pôsobí tak letnejšie. Ale kebyže je jeseň alebo zima, tak by som si vybrala zas tú tmavšiu kombináciu :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, veď som ti to včera odpísala :-D Svetlejší je super, glitrový, no stále celkom jemný a máš pravdu, teraz v lete to bolo s ním úplne super :-)

      Odstrániť
  2. Lovely top coat. I really like it over the light base. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Me too, Katja :-) This nail polish is so sweet ♥ Thank you!

      Odstrániť
  3. I don't own any Claire's polish, but on the first opportunity I am going to add this glitter one to my collection. I love it how it looks on both polishes, but especially on the nude one!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. This is my first and I have to say - I love him ♥ Thank you very much!

      Odstrániť
  4. nádherne nalakované! mne teda viac oslovila tá svelejšia verzia, i keď ani tá tmavšia sa nemá za čo hanbiť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja reč, Evka, aj napriek tomu, že je svetlý na svetlom, vyzerá to super :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  5. Sákryš, asi si ho někdy taky pořídím. :D ♥
    Já jsem prostě zatížená na nude, takže se mi líbí víc v týhle kombinaci. Ale překvapilo mě, jak dobře vypadá i na GS :) Na nude zase krásně vynikly zelené glitry, kterých jsem si předtím nevšimla. :D No krása. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite musíš :-D Dobre si mi vybrala, veľmi dobre. A keďže išlo o lak od teba, tak tá kombinácia s nude lakom bola mojou povinnosťou :-D Ja viem, že také môžeš, takže som neodolala :-) Moc ti ďakujem

      Odstrániť
  6. Nadherne jsou obe varianty, ale ta prvni, na tmavem podkladu, to byla laska na prvni pohled:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úúúúplne chápem, krásne na ňom vynikne! Ďakujem ♥

      Odstrániť
  7. Wau, dychberúce kombinácie! Fakt môjmu oku to tak ulahodilo, moc krásny lak a vynikol nádherne či už na tmavom alebo nude podklade :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, presne :-) Obe kombinácie majú niečo do seba. Ďakujem

      Odstrániť
  8. Na to, že na podobné laky veľmi nie som, nechala by som sa nalákať na ten svetlý variant. Vyzerá to trocha ako nejaká zaujímavá zmrzlinka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. posypaná cukríkmi :-) Ďakujem ti ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.