27. júla 2015

Dermacol Nail Polish With Effect - Carnival Collection


Pekný pondelok prajem!

Dnešný príspevok bude trblietavý a plný glitrov. Glitrov nie je nikdy dosť :-). Napr. ak nechtiac oškriete ešte nie celkom suchý lak. Alebo ak už lak nevyzerá vo veľmi dobrej kondícii. Priznajte sa, koľko z vás už siahlo miesto odlakovača po takomto riešení? Ja mnoho krát. Dnes vám teda predstavím novinku Nail polish with effect od Dermacolu, aby toho nebolo málo, tak rovno všetky, ktoré sú momentálne v ponuke.

Áno, už sa stalo zvykom, že spravím pohľad do fľaštičky plnej rôznofarebných tvarov a ani tu som nespravila výnimku. Kolekciu tvorí 10 mini lakov s objemom 5 ml za cenu 1,49 €. Nie som si istá dostupnosťou v drogérii, lebo ja som s tým mala väčšinou problém u nás v meste, ale e-shop, či predajňa DC v Bratislave to istia :-). Práve tam som si skočila v piatok po práci pre zvyšné dva laky, ktoré mi z kolekcie chýbali.



Tu vidíte, aký majú laky štetec a teraz prejdime k jednotlivým lakom. Pozrela som na album a tentokrát som rozhodla, že sem dám z každého len štyri fotky a zvyšné hodím do albumu na Google+, lebo by ste mi to tu vypli už po štvrtine :-D.

01 Holo Flame



01 Holo Flame tvorí priesvitný základ, v ktorom nájdete holografické glitre a niťky. Najprv som ho dala na tmavý slivkový, potom na ružový, ale akosi som nebola spokojná, nevynikol tak, ako mal. Tak som ho nakoniec dala na čierny. A bola to trefa do čierneho :-)



02 Gold Sparkle



02 Gold Sparkle má champagne základ so zlatým shimmerom, trblietkami a glitrami. Dokáže kryť aj sám v dvoch vrstvách, ale ten výsledný vzhľad bol taký nejaký nepekný, glitre boli úplne stratené, takže po skúške samostatnosti som zvolila radšej podklad a ten tvoril lak 5 Day Stay, 01 od Dermacolu.



03 Pink Sparkle



03 Pink Sparkle je perleťový svetloružový základ s fialovým shimmerom a červenými glitrami a trblietkami. Tu som zvolila ako podklad bledunko fialový lak z adventného kalendára č.23, o lakovaní samotného som ani neuvažovala.



04 Orange Sparkle



04 Orange Sparkle má oranžový základ so zlatým shimmerom a zlatými plieškami. Skúsila som ho samotný, celé zle a kde sú pliešky? Skúsila som ho na oranžový OPI, moc to nepomohlo. Neviem, vyzerá na nechtoch taký nejaký upatlaný, čakala som od neho viac. Navyše tie zlaté pliešky tam dosť zanikajú.



05 Red Sparkle



05 Red Sparkle je trochu iný prípad. Červený základ s modrým shimmerom a červenými plieškami sa vo finále javí ako keby nebol brat predchádzajúceho oranžového. Je to rovnaký druh, ale na nechtoch vyzeral oveľa lepšie. Tu som rovno zvolila podklad, a to červený lak z adventného kalendára.



06 Yellow Pixel



06 Yellow Pixel tvorí jemne do žlta sfarbený základ, v ktorom plávajú nitky, glitre a trblietky v žltej, bielej a červenej farbe. K tejto farebnej kombinácii som sa rozdhola vybrať zelenú a keď už je to leto, tak som vybrala rovno neónku s menom Neon Poison.



07 Carnival Pixel



07 Carnival Pixel tvorí priesvitný základ s mixom červených, modrých, či žltých trblietok a glitrov. Toto bol jeden z tých, pre ktorý som v piatok šla a keby som ho nemala, asi by mi aj chýbal, páči sa mi tá exotická kombinácia. Ako podklad som mu vybrala energický Energy od Sparitualu.



08 Lilac Pixel



08 Lilac Pixel tvorí priesvitný základ s modrými, bielymi, fialovými a ružovými glitrami. Pri tomto laku som zvolila fialovo-ružový mix. Miestami to bolo lovenie, ale nakoniec sa to v dvoch vrstvách podarilo



09 Violet Sparkle



09 Violet Sparkle má priesvitný základ, ktorý vylepšuje fialová perleť, ako by napísala Arvonka - vílí prach :-) V ňom plávajú fialové glitre a trblietky. Ak sa ma opýtate, ktorý lak je z adventného kalendára najobľúbenejší, tak vám odpoviem číslo jeden. A práve ten som vybrala aj ako podklad pre fialku.



10 Blue Sparkle



10 Blue Sparkle má základ je jemne sfarbený do modra a v ňom plávajú tyrkysovo-strieborné holografické glitríky a trblietky. Ako podklad som mu vybrala lak od Orly a dokopy vytvorili celkom pekný morský vzhľad.




Ťažko povedať, ktorý sa mi páči najviac, rozhodne oranžový najmenej, ale ostatné majú každý niečo do seba. No prvé tri by som asi vybrala 06, 07 a 02.

Otázka na záver: Ktorý zaujal najviac vás? :-)

Pekný deň!

24 komentárov:

  1. Kolekce jako celek je zajímavá, věřím, že se bude dobře prodávat. Já nemám ráda v lacích různé čárky a čtverečky, takže třeba 06, 07 a 08 nejsou nic pro mě... Dostala jsem od kamarádky 09 a nepohrdla bych ani 02 a 03, to je taková klasika :-) A máš můj obdiv, jak rychle jsi kolekci zvládla nejen nafotit, ale i zpracovat do článku! Já nafotím maximálně tři laky během jednoho dne, pak už mě to nebaví...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola to fuška, priznávam, ale som veľmi rada, že som to cez víkend stihla, nechcela by som ich pridať na zoznam mojich restov :-/ Najhoršia je pre mňa úprava fotiek, hoci som upravovala v priebehu schnutia, aspoň niečo, večer sa mi z toho točila hlava a text som dopísala radšej ráno :-D
      Mne osobne zase veľmi nevoňajú tie šupinkové (04,05), aj keď červený bol celkom v pohode. Moc ti ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Wonderful presentation and a stunning polish collection. I like them all, but Gold Sparkle is my absolute favorite one!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, Andrea! ♥ Gold sparkle is very elegant glitter nail polish, I like this kind of effect nail polish

      Odstrániť
  3. Presne, veľakrát som siahla po glitrovom laku, keď sa mi ešte nechcelo odlakovať nejaký pekný základ :) Mňa najviac zaujali Carnival Pixel a Violet Sparkle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa občas stalo, že mi vrchný popraskal a vyzeralo to škaredo, tak som zamaskovala. Ale je to jednoduchá pomôcka aj rýchle oživenie nechtov :-) Veľmi pekne ďakujem!

      Odstrániť
  4. Wow úžasný článek..to muselo dát práci..:) Já mám zatím tři kousky a uvidím možná ještě nějaký dokoupím, ale je krása se všemi u tebe pokochat..:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Monika! Práce bolo veru, ešteže som nešla na žiadnu lekársku prehliadku, obzvlášť pľúc :-D Tak snáď ti môj príspevok pomôže ešte nejaký vybrať :-)

      Odstrániť
  5. Ty jsi rychlík ! :D Paráda článek, dobře jsem se pokochala. :)
    Moc mě zaujal Violet na nude podkladu, to vypadá moc krásně, taky zkusím. Obdivuju tě, jak pěkně máš nalakované efekťáky, ty se mi lakovaly hrozně špatně. Ale líbí se mi ze všech nejvíc, což už u mě není snad ani překvapující. :D Máš to krásně zkombinované a po tomhle článku bych se snad vrátila i pro těch pár, co se mi původně nelíbily. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ale poviem ti, že keby sa neochladilo, tak neviem, neviem, ako by to dopadlo :-D Keď je tak horko, sa mi do lakovania (ani líčenia) veľmi nechce :-/ Keď som lakovala Violet, som si spomenula na teba, že aha, to je niečo pre Romču, fialová + nude a vidím, že som sa nemýlila :-) Glitre som miestami dosť lovila, ale váľala som fľaštičku v rukách a robila všetko pre to, aby sa dobre nachytali na štetec :o) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  6. Mě se nejvíc líbí kombinace jedničky a černého laku, asi si budu muset nějaký černý též pořídit, vypadá to naprosto úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ten je super, som rada, že som ho dala na tú čiernu nakoniec, lebo fakt úžasne vynikol. A ak môže odporučiť, najlepší čierny, aký som mala je ten od Essence :-) Moc ti ďakujem!

      Odstrániť
  7. To je krása :) Jeden hezčí než druhý! Máš je dokonale nafocené. Nejvíc mě zaujal č. 10 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lilac pixel a blue sparkle jsou pro mě nej:)
    Nádherný článek, moc za něj děkujeme, perfektně si to člověk prohlédne, vše jde krásně vidět, super recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo, ja sa teším, že som dostala takú štedrú nádielku a mohla som sa podeliť s vami všetkými o swatches :-) Veľmi pekne ti ďakujem!

      Odstrániť
  9. Tá fotka náhľadu do flľaštičiek je aká super! :D :) Krásne zobrazenie lakov, mne sa najviac páči 08čka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto zábery sa stali mojimi veľmi obľúbenými :-D Ďakujem, Veronika ♥

      Odstrániť
  10. Tak nějak si nemůžu vybrat, který se mi líbí nejvíce, díky tvých fotkám to dá hodně práce si vybrat jen jeden jediný TOP odstín z téhle kolekce

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super recenze, jste moc šikovná, krásné nehtíky .... prostě paráda tip jak na to :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.