14. septembra 2015

Butterfly Nails (Wedding guest)


V priebehu dvoch týždňov som bola ako hosť na dvoch svadbách. Hoci na obe som sa pripravila nechtovo, tak sa na blogu objavia len tieto jedny. Na Instagrame a Facebooku ukážem aj tie druhé a dozviete sa aj to, prečo nebudú mať vlastný príspevok, čo ma veľmi mrzí. S týmito som trochu zaspamovala aj na IG, tu ich máte v lepšej kvalite :-).



Že použijem na nechty Dior, Snow Pink mi bolo jasné hneď, ako som si kúpila šaty a našťastie som už nevymýšľala. Iba som dala navyše na neho lak Dior, Perlé a motýlikovú vodolepku. Vodolepky D123 ste mohli vidieť aj na nechtoch, ktoré som si spravila do Prahy. Kombináciu som použila aj na nohy a vodolepky som dala na palce. No áno, nemohla som si odpustiť menší detail :-).


V tomto prípade dodal laku krásny efekt, no budem ho lakovať aj na niečo tmavšie a nechám ho aj v pôvodnom matnom vzhľade. A teraz fotky...











Nechty som ukázala a na Instagrame môjho druhého blogu, aj na samotnom blogu tento týždeň postupne pribudnú ešte aj nejaké ďalšie svadobné veci :-). 

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. Ten Dior je něco úžasného, určitě je to ten typ laku, co vypadá skvěle na všech krémovkách :-) Mám tyhle laky strašně ráda. A manikúra se moc povedla, dokonale odpovídá mojí představě svatebních nehtů :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne, aj mne sa veľmi páči ♥ Ďakujem ti

      Odstrániť
  2. Na Perlé sa nemôžem vynadívať, takéto laky na mňa pôsobia tak princeznovsky a rozprávkovo a pripomína mi moje obľúbené Disney princezné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ten jemný fialový shimmer v ňom, čo :-D Ďakujem, Veronika :-)

      Odstrániť
  3. Ty jsou vážně nádherné, na svatbu se dokonale hodí :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The pearly effect of the finish is gorgeous. The whole mani is elegant and lovely!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. That´s true, Perlé looks really amazing! Thank you very much :-)

      Odstrániť
  5. Perfektní volba na svatbu. :) V jednoduchosti je krása a tohle je opravdu moc moc podařený. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.