30. októbra 2015

Catrice LE Luxury Lacquers Chameleon, C05 Chromeo & Julia


Jeden príspevok mi tento týždeň už vypadol a keďže mám dosť zameškané, niekoľko hodín som sa prehovárala do písania tohto. Keďže je piatok, tak by som rada ukázala ďalší z kolekcie Luxury Lacquers od Catrice. Holografický ste mali možnosť vidieť tu a glitrový tu. A dnes sa budem venovať duochromatickému, do ktoré som sa zbláznila hneď, ako som ho uvidela na nechtoch.






Ako som spomínala v predchádzajúcich príspevkoch, tieto laky mám z výpredajového stojana v DM-ke. Chromea & Juliu som si vybrala s tým, že bude prevažne ružový. No, pri fotení fľaštičky je vidno, ktorá farba je silnejšia. Ale aj tak je úžasný, super jesenný a tak som mu musela pridať aj nejaké tématické fotky :-). Strašne sa mi páči jeho kombinácia bronzovej so staroružovou a Catrice sa rozhodne za jeho efekt hanbiť nemusí. Lakovanie bolo výborné, štetec rovno zastihnutý a krytie má v dvoch vrstvách. Slniečko sa nechcelo ukázať a tak prinášam len fotky z tieňa. Ale efekt je aj tak celkom fajn vidieť...







Pekný zvyšok večera!


14 komentárov:

  1. Táák toto je nádherná farba ! :O škoda že ho máš z výpredajového stojana, to ho už asi tak ľahko nekúpim :(
    KIKA KONKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, ja som sa tam vrátila niekomu kúpiť a ešte sa dajú zohnať celkom fajn, možno sa ti pošťastí :)

      Odstrániť
  2. This one looks amazing! Is this a part of a regular line?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Unfortunately not :-/ I bought it in sellout of LE Luxury lacquers from 2014

      Odstrániť
  3. Bože, ten je nádhernej !! ♥ A jak jsi ho krásně vyfotila - 7. fotka je úplně top !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, bol tak úžasný, že som ho musela nejako zakomponovať do jesene, musela, inak by som si to vyčítala :-D

      Odstrániť
  4. Úžasný podzimní odstín, hodil by se do té kolekce, kterou jsem nedávno fotila :) Moc se ti fotky povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne áno! Ďakujem ti, Anička ♥

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Pekne napísané :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť
    2. Paneboooooze, to je zase krasa. Toto vubec neni odstin pro me, ale v tvem podani, je to fakt nadhera!!!!:))

      Odstrániť
    3. V nádeji, že bude viac ružový, som ho vložila do košíka. Nebol. Ale nesklamal ma ani tak, keď som uvidela ten efekt, zbláznila som sa do neho :-) Aj keď to nie je práve moja top 5 farba :-D Ďakujem.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.