16. októbra 2015

Catrice LE Luxury Lacquers Holomania, C03 Holo In One


Keď prišla do drogérií táto kolekcia "Luxury Lacquers", tak som to musela dlho predýchavať. Pozostávala zo štyroch druhov, ktoré obsahovali štyri laky, takže dokopy 16 kúskov. Chcela som ju celú, lebo ma zaujala celá a nemohla som ju mať. Je ťažké mať veľa lakov :-))). Zámerne som sa vyhýbala stojanu Catrice, alebo som len smutne pozrela. Veď viete, ako rada fotím celé kolekcie :o).


V lete som ale narazila vo výpredajovom stojane na zopár kúskov. A tak som si kúpila aspoň jeden z každého druhu... No, poďme sa ale venovať tomuto zelenému. Hej, kúpila som si zelený, Keď som videla, ako sa pod umelým svetlom krásne trbliece a že tá zelená nie je až taká škaredá, tak už aj bol v košíku. Ako teda napovedá názov, patrí do skupiny Holomania. V tejto skupine boli ešte dva ďalšie odtiene, link priložený v úvode vám napovie aké.




Prekvapivo bol štetec úplne super a inak sa priznám, že som ho hneď aj lakovala, lebo som bola strašne zvedavá. Ale len na tri, išli sme práve na Mimoňov do kina, takže viete prečo a čo bolo na zvyšných nechtoch :-). Potom však prišiel na rad na všetkých. A zožal úspech nielen u mňa.
Och, vidíte, ako krásne sa s ním lakovalo? Ako krásne blízko ku kožičke sa mi podarilo zájsť? A to bez zbytočného neporiadku, ani som veľa nečistila okolie. Kryl v dvoch vrstvách a dosť bolo chvály, ideme na obrázky :-).















Vlastníte niektorý z tejto limitky? Užite si víkend!

Pekný deň!


10 komentárov:

  1. Ten je krásny! Ja vlastním ten modrý a fialkový, ale to už si možno videla u mňa na blogu. Ja som bola z modrého úplne nadšená, tiež som ho ulovila v zľave a bol to môj prvý holografický a určite ich bude ešte viac, lebo tieto typy lakov sú úžasné :) Ani ten fialkový ma nesklamal, perfektne sa s ním lakovalo a krásne vyzeral a hlavne na slnku :)
    Škoda že som na ostatné laky v dmke nenatrafila, ani tento zelenkavý som nevidela ale som rada že mám aspoň hentie dva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola v niekoľkých, bol to tak trochu lov, keď som chcela aspoň jeden z každého :-D Teraz tam tuším máš jeden z nich. Ja som narazila ešte na jeden odtieň, ale keď som sa vrátila, o pár dní, už tam nebol. Ani inde, všade boli len tieto zelené. Ale aj tak by mi narušil model štyroch lakov zo štyroch druhov, takže aj tak dobre :o) Ďakujem

      Odstrániť
  2. Celá ta kolekce je naprosto nádherná ♥ Absolutně bych netušila, který vybrat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru bola úžasná. Najviac ma samozrejme lákali pieskové a holografické :-) U mňa v tomto prípade rozhodol výpredajový výber :-D

      Odstrániť
  3. nádherné laky! Určite si také kúpim, ďakujem za inšpiráciu! ;)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z tejto kolekcie mám práve tie ostatné holo laky, lebo zelený mám od inej značky, no je to skutočne luxusný kúsok. Ja som tie moje kupovala tuším v Nemecku hneď po tom, ako limitka vyšla a bola som tak nadšenááá, tie laky boli brutálne, tak som sa zásobila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No super, tak to ticho závidím :-D Ale dobre je to takto, až toľko mi ich zase fakt netreba :o) Ďakujem

      Odstrániť
  5. Hmmmm, holografy, to ja môžem! ;) Tento je fakt super! Tiež mám jeden vo svojej zbierke - strieborný Holo Manolo. Vlastne nie, lebo mi ho mama znárodnila :D Som rada, že raz za čas sa kozmetickým značkám zadarí a prinesú nám aj takéto pekné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, pretože holografy bol tiež super výmysel, milujen ten efekt ♥ Mama vie, čo je dobré :-D Ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.