12. októbra 2015

Eveline Cosmetics miniMAX Quick Dry & Long Lasting Nail Polish, 936


Nedávno som vďaka mojej milej Babs mala možnosť vyskúšať si lak od značky Eveline. Priznám sa, dovtedy som túto poľskú značku dekoratívnej kozmeticky nepoznala. Prišiel mi v balíčku spolu s inými drobnosťami v krásnej fialovej farbe, čomu som sa samozrejme potešila :-).






Vo fľaštičke sa nachádza 12 ml pre niektoré blogekry vzácneho chemického koktejlu :o) Cena sa pohybuje okolo eura, čo som vypátrala a dajú sa kúpiť trebárs aj tu. Lak má širší štetec trochu na divoko ostrihaný, ale prekvapivo nerobil problémy, ako som očakávala. Lakoval sa super, konzistencia je tak akurát, dokonca chcel kryť aj v jednej vrstve. No občas sa mi podarilo spraviť holé miesto, tak som radšej dávala ešte jednu. Poslúžil mi hneď ako podklad pod lak, ktorý uvidíte v nasledujúcom príspevku.







Dúfam, že som potešila všetky milovníčky fialovej a prajem úspešný štart týždňa.

Pekný deň!


14 komentárov:

  1. Tato barva je super! Jsem milovnice fialové, takže se mi líbí všechny a potřebuju je všechny :D :D ♥ Máš nádherné nehty.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eveline laky mám veľmi rada, sú lacné a celkom kvalitné, veľkosť pre mňa tak akurát - môžem mať veľa farieb a keď nejaký obľúbený dôjde, nie je mi ľúto ho dokúpiť :-D táto fialová farba je veľmi pekná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, Soni, a pre mňa to bola neznáma značka. Asi sa poobzerám :) Ďakujem!

      Odstrániť
  3. Wonderful purple shade and I love how glossy the finish is!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa určitě hej !! :D ♥ Dokonalost, víc ze sebe asi nedostanu, jak se mi líbí. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pri tebe som nič iné ani nepredpokladala :-D Ďakujem!

      Odstrániť
  5. Moc pěkná fialová barvička, taková se mi líbí nejvíc!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný lak a nádherné nehty.
    Zvu tě na moji narozeninovou soutěž
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.