21. októbra 2015

Sally Hansen Diamond Strength, 460 Save The Date


Je to strašné, ale je to fakt. Tento lak som plánovala predstaviť pred dvomi rokmi. Už si nepamätám, čo sa udialo, že sa tak nestalo, pamätám si, ako som na neho bola nahnevaná, že neuveriteľne zbublinkoval a sklamal ma. No a zrazu tu bolo obdobie, kedy sa mi do pozadia tie fialové astry už veľmi nehodili :o). A potom sa mi nepáčilo, ako je nalakovaný. Atď, atď...


Nechala som si fotku laku, ktorú som vtedy spravila a keďže počas fotenia bolo zamračené počasie, tak aj jednu slnečnú fotku. Ostatné sú nové, tohtoročné, rovnako s astrami. Dátum fotenia sa líšil o dva roky a jeden deň :-). Tak dlho mi to trvalo, kým sa sem dostal, tak poďme sa mu venovať.





Save the Date je krásna tmavá, jesenná fialová farba, ktorá v sebe ukrýva cyklaménový a fialový shimmer. Pokúsila som sa o zopár detailov, aby som ho aspoň trochu zachytila. Lak má 13 ml, v čase kúpy stál osem eur. So štetcom sa veľmi dobre pracuje, k čomu prispieva aj dobrá konzistencia laku. Kryl v dvoch vrstvách. No a ako to je s tým bublinkovaním? Zrejme to vtedy zapríčinil podkladový alebo vrchný lak, lebo tento krát sa to obišlo bez problémov. Teda až na malíček, kde to vzniklo mojím nedopatrním.











Pekný deň!


12 komentárov:

  1. Tak to je krásná barvička, já mám teď na nehtech takovou levandulově fialovou barvičku a vůbec se v ní necítím, tak dnes odlakuju a dám taky nějakou takovou červenou! Máš nehty vždy moc krásně nafocené!
    Beauty by K. - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uplne luxusna farba, presna sa mi trafila do vkusu, nadhera...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa teším :-) Veľmi pekne ďakujem!

      Odstrániť
  3. Tak tento lak milujem, milujem, milujem! <3 A ešte raz milujem :D A zrejme je všeobecne obľúbený, lebo naň dostávam vždy veľa komplimentov, keď ho mám na nechtoch :) A potvrdzujem, že bublinky u mňa nerobí, takže ti to asi naozaj spôsobil nejaký nezbedný nadlak alebo podlak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Matne si spomínam, že som sa u teba posťažovala, keď si o ňom písala, čo mi spravil. Bola som z toho dlho znechutená a ani som sa ho nedotkla. Som rada, že som sa nakoniec odhodlala a zistila, že je v pohode a chyba bola niekde inde :-D

      Odstrániť
    2. Nedá sa mi nesúhlasiť s Veronikou. Dokonalosť! :) A tiež som nezaznamenala bublinkové problémy... :)

      Odstrániť
    3. to mu len pridáva kladné body :-)))

      Odstrániť
  4. Ten je nádhernej ♥ A fotky, ach kochám se kochám ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie astry mu pristanú, že? :-D Ja som ho inak ako s nimi ani nechcela fotiť, škoda, že kvitnú len na jeseň :-D

      Odstrániť
  5. This is a such a mysterious and fantastic color and I love the bottle of this polish!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.