18. novembra 2015

Autumn Geometric Nail Art


Hoci som chcela napísať príspevok ešte včera, nakoniec som si príspevok nachystala na dnešné ráno a užívala si včera zvyšný oddychový deň. V poslednej dobe moje nail arty tvoria vodolepky a tým to končí. Jednak nemám už toľko času a ani sa mi do toho po celom týždni (božechráň ešte v priebehu) ani nechce. Chcelo by to už ale niečo iné, budem sa musieť trochu hecnúť. Pod záložkou "Nail art" okrem nechtov, ktoré som robila pre Modeláž nehtů nájdete fakt jedny vodolepky za druhými. Tak aspoň na rozbeh niečo, čo vyzerá komplikovanejšie :-D.

Poznámka: Pôvodne mali prísť nálepkové nechty :o)


Nechty som ladila do jesenných farieb s malým fuchsiovým oživením. Farebnú kombináciu som zvolila hlavne kvôli oblečeniu, ktoré som si chcela dať na oslavu, teda k svetríku na fotke nižšie. Hlavnú úlohu hrali laky od Jordany (tu a tu) a fešák od p2. Ako podklad som lakovala Sparitual Multi-tasker Base & Top Coat. Podklad som nechala definitívne uschnúť a pokračovala som lepením pások (dokonca som sa pokúsila o symetrickosť) a lakovaním zvyšných nechtov. Keď robím takéto niečo s pieskovými lakmi, tak zvyknem používať tenký štetec na nail art. Kvapnem si na papier lak a vyplním tvary. Ak sa okraj dá, ten prelakujem normálne. No a poďme na fotky. Prvé budú fotené v práci, keď ešte neboli nechty odrastené. Neviem sa však vzdať svojich fotiek, to sú fotky môjho blogu, tak som ich po týždni fotila ešte doma. Aspoň vidíte, ako rýchlo mi tie moje pazúre rastú :-D. Ale vďaka za to...










 Radšej som si ich nechala ešte o deň dlhšie a nafotila ich na dennom svetle :-)


Pekný deň!


18 komentárov:

  1. An unusual but edgy and fantastic polish combination that I like and the geometric shapes came out fantastic!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to vypadá luxusně, ty zdobící pásky mám doma taky tak asi taky vyzkouším, ale určitě nebudu mít lakování tak krásné jako ty. Jsi můj velký vzor!
    Budu ráda, když se mrkneš co je u mě nového
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem, Katka :-) S týmito pieskovými sa to robí lepšie ako s klasikou. Tú zvyknem rozmazať :-D

      Odstrániť
  3. Wooooooow ♥ Suzi, to je vážně moc krásný. Nemůžu se vynadívat, pecka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherná manikúra. Moc se mi líbí ten pískáč od P2, dokonalá barva :)

    Radu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem! Seductive je môj miláčik :-)

      Odstrániť
  5. krásne nechtíky! páči sa mi neskutočne ten lak od p2 :))

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.