8. januára 2016

Catrice LE Luxury Lacquers Sand´Sation, C02 Maliblue


Krásny piatok a začiatok víkendu prajem. Do stredajšieho príspevku som nestihla čosi nafotiť, tak mi vypadol a tak budeme mať modrý týždeň. Pamätáte si ešte, ako som tu koncom minulého roka ukazovala laky z limitovanej kolekcie Luxury Lacquers od Catrice? Vtedy som sa rozhodla, že dám jeden každý piatok, no s týmto, posledným, mi to nejako nevyšlo. Pre oživenie spomienok som tu mala z tejto kolekcie jeden holografický, glitrový a multichromatický lak. Dnes je tu pieskový, teda posledný zo štyroch druhov, ktoré limitka obsahovala. Ak zároveň sledujete Romču, tak okrem holografického u nej uvidíte aj tento, lebo som jej ich zabalila do balíčku.






Po laku som vo výpredajovom stojane siahla preto, že takýto modrý odtieň medzi pieskovými lakmi a) nemám a b)hrozne mi ten odtieň učaroval. Snáď tam vidíte ten nenápadný strieborný shimmer. Štetec je zastrihnutý pomerne dobre, celkom fajn sa lak lakoval a kryl v dvoch vrstvách. Celkovo sa mi pieskové veľmi dobre lakujú až ku kožičke (ak sa neponáhľam, kde radšej dodržím bezpečnostný odstup ☺)








Na fotkách ho môžete vidieť pri "zubatom" slniečku, v zamračenom počasí, pod umelým svetlom, či ligotavý na poslednej fotke (z mobilu).

Pekný deň!


8 komentárov:

  1. You're macro shot's are killing me. They show the true beauty of the polishes! What camera do you use?
    Wonderful presentation, as always!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sometimes it´s good, sometimes it´s worse but I used only Fuji FinePix :-) Thank you very much, Andrea ♥

      Odstrániť
    2. Really? Wow, I thought that you are using a DSLR camera. This is a surprise for me. All your pictures are fantastic dear!

      Odstrániť
  2. Jak jsem ráda, že si tu u mě hoví ☺ Zatím jsem ho nedočkavě vyzkoušela aspoň na jeden nehet a je to modrý frajer. :) ♥
    Vím, že se asi opakuju, ale fotky s květinovým pozadím jsou nádherný. :) Jo a líbí se mi, jak jsi ho na poslední fotce pěkně vyladila k oblečení - tahle kombinace hnědá/béžová/modrá se mi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedalo sa inak, tak sa mi ten odtieň páčil, že som ti taký musela pribaliť :-) Fotky s astrami, chryzantémami, či garafiami na pozadí mám najradšej, je to tá krajšia časť jesene, ktorú milujem :-) Tie, čo fotím teraz majú chodník, sneh, servítku, či trblietavý papier pod lampou :-D
      Keď som lakovala tento lak, už vopred som mala premyslené, čo si oblečiem. Strašne som chcela fotku s mojou škoricovou kabelkou a ním, kvôli kontrastu. Tá, ktorú som mala v hlave mi síce nevyšla, ale kontrast bol super :o) Ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.