4. januára 2016

Maybelline Super Stay Gel Nail Color, 860 Sea Sunset


Tento lak ste mali možnosť vidieť v kôpke, ktorú som si doniesla z Interbeauty. Dostala som ho od Nikol a je to ďalší lak od Maybelline asi po troch rokoch :-))). Ostatné dva, ktoré od tejto značky mám, som ukázala v jednom dávnom príspevku o jesenných lakoch tu. Lakovala som ho ešte v novembri, no dostáva sa chudáčik na blog až teraz, aj keď sa mi do písania veľmi nechce, lebo som maximálne demotivovaná a okrem toho dosť znechutená, o čom svedčí aj pokročilá hodina príspevku. Nie, hoci je lak modrý modrý, nebol to žiadny "blue monday", mala som celkom fajn pondelok. To len opäť niečo, čo by sa dalo schovať pod #bloggersproblems :-).


Sea Sunset je modrá so šedým podtónom a strieborným  a tyrkysovým shimmerom. Konzistencia laku bola redšia a v prevej vrstve by som ani nepovedala, že druhá mu bude v pohode stačiť. Lakoval sa celkom dobre, plochý dobre zastrihnutý štetec tomu len nahrával. Ale aj tak som sa držala trochu ďalej od okraja, lebo modré laky sa dosť zle čistia a nemala som záujem ísť do práce s prstami ako od atramentu :o). Čo sa týka výdrže, tak to sľubovaný týždeň nebol. Po troch dňoch som maskovala končeky, aby mi vydržal do konca týždňa, kedy budem mať konečne čas spraviť si nové nechty...











Pekný deň!


8 komentárov:

  1. Very pretty color and that shimmer makes is gorgeous! Happy New Year dear!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, Andrea! Happy New Year to you, too :-*

      Odstrániť
  2. To je neobyčejně pěkná modrá. :) A v tý lahvičce to jen žije. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úúú! Tak ten shimmer je teda niečo! A dokonca je pekne viditeľný aj na nechtoch. Veľmi vydarený kúsok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď po odlakovaní som sa ho nemohla s kože zbaviť :-D Ale chvalabohu, že tam je robí ten lak krajším :-)

      Odstrániť
  4. Ten je úžasný! Tyhle laky mám hrozně ráda.. sice mám jen dva, ale oba jsou skvělý :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala len tie miniColoramy, to je strašné, keď má človek toľko lakov, potom aby sa iba ovládal pri nákupoch :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.