1. júna 2016

p2 Color Victim (700, 993 & 994)


Shame on me! Asi takto by sa dal začať (aj) tento príspevok. Na jeseň to budú už tri roky, čo som ich dostala vo swape s Nikol. A hoci ich mám nalakované už od septembra, stále som sa nemala k činu. Plánovala som s nimi spraviť aj nail art a to akosi nevyšlo. A tak som to odkladala, odkladala... a zrazu je máj 2016...

Laky Color Victim od nemeckej "dm-kovej "značky p2 sa v tomto balení už ani nevyrábajú. O týchto troch odtieňoch nehovoriac, ale to je môj problém a chyba, že. Veľmi by som sa chcela polepšiť, no bez spätnej väzby to nejde a ja si po každom príspevku, poviem, či sa to vlastne ešte oplatí, keď moje príspevky takmer nikto nečíta.

700 Rich & Royal


Hoci odtieň Rich & Royal je z tejto trojice u mňa na poslednom mieste, lakovala som ho už tri krát. Je to šedo-hnedý odtieň a kryje už v prvej vrstve, no ja som dala ešte jednu.










993 Lovely Madness


Odtieň Lovely Madness veru aj bol trochu šialenstvo. Veľmi som sa na neho tešila, príjemná nude ružovo-oranžová farba, ale pri lakovaní nechcel spolupracovať a zanechával holé miesta. Takže som lakovala tri vrstvy. Ale aj tak sa mi veľmi páči.










994 New In Town


To najlepšie na záver. Odtieň New In Town to u mňa vyhral na plnej čiare. Presne moja farba. Krytie má v dvoch vrstách a je to fuchsiový miláčik ♥. Dokonalá zhoda s farbou petúnií :-).










Pekný deň!


13 komentárov:

  1. Very nice colors and a gorgeous glossy finish! Great swatches!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poslední mám taky a souhlas, je to překrásná barva, i když mně přišla trochu vodovější. Lovely Madness se mi moc líbil, ale mně podobné světle meruňkové odstíny vůbec nesluší a jak říkáš - většinou se lakují akorát pro vztek. A ta nová balení se mi nelíbí... Ale naživo jsem zatím neviděla, jen na obrázcích :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môj bol v pohode, našťastie, lebo je fakt krásny ♥ Ja mám broskyňové rada, tento ma ale privádzal do šialenstva :-D Ďakujem

      Odstrániť
  3. Krásné fotky, super barvy laků :) Fuchsiový je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, Lovely Madness je nádherný ♥ Škoda, že zlobí. Poslední je fakt hezoun, ten se povedl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tieto odtiene sú nádherné! :)
    A s tou odozvou ťa chápem ale vždy tu budú ľudia, ktorí si tvoje články radi prečítajú a pozrú čo nového pekného si na nechtoch vytvorila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, aj mne sa Nikolin výber páčil :-) Už by som aj mala tvoriť, mám toľko ozdôb a nemám kedy. Dnes to mám v pláne, uvidím, ako to dopadne :-))) Ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.