3. októbra 2016

Dermacol Neon Rainbow Nail Polish (02, 03, 12, 13, 16 & 17)


Viete, čo ma vie naštvať? Keď predĺžený víkend strávim lakovaním kolekcie a publikujem ho o tri mesiace. Ešte k tomu kolekcie, ktorá je letná... Och, áno, mať tak moje problémy. Odrazu mi však začal byť voľný čas akýsi vzácnejší, o čom svedčí aj fakt, že trvalo tak dlho, kým som sa rozhýbala.
Nečakala som, že sa to stane. Nemala som v pláne prázdniny, ani ich predĺženie o mesiac. A keď vidím, čo sa deje medzi blogerkami, či blogerkami a čitateľkami, nový príspevok som stále viac odsúvala.
Na tento neónový príspevok, resp. dva, lebo bude pokračovanie, som sa tešila, aj nail arty som si pripravila. Nuž, čo čert nechcel, celé blogovanie ide akosi do hája a ja som už vážne začala uvažovať, či má zmysel pokračovať. Je to však môj záväzok a tak zatnem zuby a spomienkou na leto rozjasním dnešný upršaný deň. Zatiaľ som sa nerozhodla, či tu dostanú priestor aj vytvorené nail arty, dajte mi vedieť.

Prvú časť tejto kolekcie som na blogu publikovala pred dvomi rokmi (tu). Tento rok sa mi kolekcia doplnila na ostatné odtiene a v druhom príspevku vám ich ukážem všetky pekne spolu. Ak ale netrváte na tom, že neónové laky patria len k letu (aj také poznám), tak sa ešte niektoré odtiene dajú zakúpiť napr. tu v e-shope. Objem lakov je 5 ml a cena 1,49 €. Konzistencia lakov je, ako som písala pred dvomi rokmi, taká akurát :-). Odtiene som lakovala na biely podklad, aby viac vynikli. 

Zloženie:
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ISOPROPYL ALCOHOL, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, FORMALDEHYDE/MELAMINE/TOSYLAMIDE COPOLYMER, STEARALKONIUM HECTORITE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SILICA DIMETHYL SILYLATE, METHOXYISOPROPYL ACETATE, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, ACETONE, STEARALKONIUM BENTONITE, LECITHIN, SILICA SILYLATE, POLYBUTYLENE TEREPHTHALATE, ACRYLATES COPOLYMER, POLYURETHANE-33, POLYURETHANE-11, ETHYLENE/VA COPOLYMER, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, +/- CI 77891, CI 15880, CI 77510, CI 42090, CI 15850, CI 77000, CI 45410, CI 60725, CI 19140.


02 Neon Orange

Neónový pomaranč som ako jediný lakovala samotný, bez bieleho podkladu. Je to tmavší odtieň, tak trochu svieti, no s bielym podkladom by svietil ešte viac. V každom prípade aj bez podkladu zvládol krytie v dvoch vrstvách.










03 Neon Pink

Jednoducho ružový zvýrazňovač, čo dodať :o). Odtieň, ktorý v pohode znesiem na nechtoch, dokonca je to vidieť aj na obsahoch fľaštičiek týchto odtieňov.











12 Neon Love

No, najproblémovejší lak z kolekcie. Nie však po stránke lakovej, ale po stránke fotografickej. Prvý obrázok je asi najviac skutočný odtieň tohto laku. Na rukách mi už nepomohlo tentokrát žiadne prestavovanie nastavení foťáku, a tak uvidíte niečo oranžové. V skutočnosti išlo o malinový odtieň s trochou koralovej. Mrzí ma, že nemôžem ukázať jeho pravú farbu, lebo sa stal mojím letným favoritom.











13 Neon Barbie

Barbie posiata levanduľovými pehami. Lakovala som ho trochu s obavami, nakoľko som si pri ňom hneď spomenula na skúsenosť Nikol. Keďže pri "svočovaní" až tak veľa toho nezistím, vrátila som sa k nemu a našťastie sa mi nič podobné nestalo.











16 Neon Smile

Ďalší oranžový odtieň v kolekcii, no tentokrát aj na bielom podklade a s červeným podtónom.











17 Neon Kiwi

Jediný zástupca zelených odtieňov je Kiwi. Zelená zvárazňovačka, ktorú sa neodvážim dať síce na nechty ako samotnú, ale v kombinácii s iným odtieňom by to už šlo :-)











Pokračovanie kolekcie bude snáď už v stredu, ak nie, tak o tri mesiace :o)

Pekný deň!



8 komentárov:

  1. Wow, these are some strong neon shades, I especially like Neon Barbie, it's quite special!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, neondi sa a daj aj nail art, tvoje nechty mi uz zacali chybat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosim i nail art, taky mi tyto krasne nehtiky a jejich fotky chybely!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neon Barbie mě dostala ( a taky jsem si hned vzpomněla na Nikol :)
    Nail art určitě ano ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.