5. októbra 2016

Dermacol Neon Rainbow Nail Polish (18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 & 25)


Tak dobre, rozhodla som sa, že pokračovanie neónovej dúhy nebudem odkladať o ďalšie tri mesiace a tak je tu pokračovanie pondelkového článku, v ktorom som predstavila ďalších šesť odtieňov tejto kolekcie (úplne prvá časť tu) a dnes vám ukážem ostatných osem :-).

Opäť zloženie, ktoré majú na stránke a potom prejdeme k stručnému popisu a veľa fotkám. Tak ako v minulom príspevku, laky som lakovala na biely podklad.

Zloženie:
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ISOPROPYL ALCOHOL, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, FORMALDEHYDE/MELAMINE/TOSYLAMIDE COPOLYMER, STEARALKONIUM HECTORITE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SILICA DIMETHYL SILYLATE, METHOXYISOPROPYL ACETATE, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, ACETONE, STEARALKONIUM BENTONITE, LECITHIN, SILICA SILYLATE, POLYBUTYLENE TEREPHTHALATE, ACRYLATES COPOLYMER, POLYURETHANE-33, POLYURETHANE-11, ETHYLENE/VA COPOLYMER, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, +/- CI 77891, CI 15880, CI 77510, CI 42090, CI 15850, CI 77000, CI 45410, CI 60725, CI 19140.


18 Neon Aloha

Keď som si tak prezerala obsah tejto fľaštičky, rovnako ako tej nasledujúcej, tak som si hovorila, že celkom zbytočné laky v kolekcii. Popravde, niektoré už nepochopia tých niekoľko odtieňov ostatných "zvýrazňovačov", nie to ešte niečo glitrové. Musím však priznať, že som sa trochu mýlila, lebo pre mňa sa oba stali mojimi obľúbencami. Keď sa nalakujú na biely podklad, tak vytvoria vlastne pekný, ako to nazvať, neónový-pastelový odtieň.











19 Neon Bikini

Áno, toto je druhý prípad, o ktorom som písala vyššie a keď sa tak nad tým zamyslím, v tej úplne prvej päťke odtieňov spred dvoch rokov mal podobné zastúpenie Neon Fairy (tu).











20 Neon Malibu

Čo dodať. Nič asi, budem sa totiž opakovať, lebo jednoducho ružové neónové odtiene fakt silno môžem :o). Tento má fialový podtón a jemný shimmer.











21 Neon Rio

Tento odtieň by som nazvala Kiwi s perleťou. Odtieň je totiž takmer identický, plus mu namiešali ešte perleť.











22 Neon Tropez

A tento by som pre zmenu nazvala Hawai s fialovou perleťou :-).











23 Neon Mai Tai

Neon Poison s perleťou? Ja viem, už to nie je vtipné, ale bohužiaľ je to tak :o).











24 Neon Hawai

Áno, správne si pamätáte, Tropez bez perlete. Fúha, ale som originálna. Jednoducho pekný ružový odtieň s fialovým podtónom.











25 Neon Sunrise

Východ slnka je oranžový odtieň s viac červeným podtónom, obsahuje jemnučký shimmer a je perleťový. A týmto odtieňom uzatváram kolekciu a pomaly by som sa mala vrhnúť na úpravu fotiek nail artov.











Táto kolekcia bola v ponuke s dvomi rozšíreniami tuším tri roky. Sama si neviem predstaviť, že by vymýšľali ďalšie kombinácie, odtiene, podtóny a pokračovali v nej, no viem si predstaviť, keby nechali klasický základ, plus mínus nejaký ten efekt. Nateraz sa ešte niektoré odtiene dajú zohnať v e-shope (videla som aj vo výpredaji v 101 Drogerie), avšak je to len dopredaj. Na záver sľúbená koláž všetkých odtieňov (po kliknutí na obrázok sa náhľad zväčší), ktoré z tejto kolekcie vlastním, či už vďaka Dermacolu, alebo som si ich kúpila sama.


Pekný deň!


4 komentáre:

  1. Kdo by to byl řekl, že existuje tolik neonových barev :) Druhý a třetí se mi líbí a i ten zelený má něco do sebe, ale přiznám se, že jakákoli neonka, pod kterou se musí dát ještě dvě vrstvy bílého laku mě vytáčí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to hej :-D Salvetka mi poslúžila fajn aj v jednej silnejšej a dala som už len jednu neónovú, ale hej, keby to neónky dokázali aj bez toho podkladu, bolo by to určite lepšie

      Odstrániť
  2. Odstín Neon Bikiny si mě získal ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.