26. októbra 2016

PUPA Velvet Garden Long Lasting Gel Nail Polish


Ako som sľúbila v pondelok, tak som sa pokúsila sľub aj dodržať a dnes vám ukážem päť kvetov z jesennej záhrady, pardón, päť lakov z kolekcie Velvet Garden od Pupy Milano. Keďže každý, kto to tu trochu pozná, vie, že som viac laková, tak som sa opäť práve túto časť kolekcie rozhodla spracovať viac. 

K trom lakom, ktoré mi prišli v balíčku spolu s ostatnými produktami som si dokúpila aj dva zvyšné, lebo som zatúžila ukázať všetky odtiene. Farby mi padli do noty a veľmi som sa lakom potešila. Všetky sú z radu Lasting Color Gel a ich vzhľad je fakt perfektný, až som si vyslúžila otázku, ktorú naozaj nerada počujem (stáva sa mi to dosť často), či to mám/dala som si spraviť gélové nechty. Nikdy neviem, či to mám zobrať ako poklonu, že vyzerajú tak dobre, alebo naopak, že vyzerajú umelo :-D.

Laky majú 5 ml a cena za jeden bola 4,90 €. Pigmentované sú veru hojne, už po prvej vrstve s nimi dosiahnete pekné krytie. Ale keďže sa patrí dať aspoň dve, tak som dala aj druhú. Laky neobsahujú toluén, formaldehyd, DBP a gáfor. Byť medzi nimi niečo oranžové, či žlté, máme z nich krásnu paletu jesenného lístia.

Rose Lilium


Pri tomto odtieni som sa trochu bála, ako zachytím odtieň. Je tak trochu lososový a tento odtieň spolu s koralovým ma vždy strašne potrápia. Našťastie je farba celkom fajn vystihnutá.






Fuchsia Cyclamen


Názov celkom výstižný aj pre odtieň. Nosila som ho celý minulý týždeň a zanechala stopy ako na projektovej dokumentácii, tak aj na knihe, ktorú práve čítam :o). Aj vám sa stáva, že keď máte červený a podobný lak, tak nechtami môžete aj písať? :-D Ja pravidelne nechávam čiarky, keď náhodou šuchnem okrajom nechta o papier.






Red Peony


A tento mám práve teraz, keď píšem tento príspevok :-). Červeno - malinový odtieň, ktorý som vlastne lakovala aj ako prvý, lebo si moje srdce získal najviac. K tomuto laku mám aj ladiaci rúž z tejto kolekcie.






Burgundy Poppy


Tento ste mohli spozorovať aj na fotke s líčením v minulom príspevku, lakovala som ho vtedy hlavne preto, že ladil s ďalším rúžom z tejto kolekcie, ktorý som dostala. Ak vidíte v tej tmavej fialovej hnedý podtón, vidíte správne :-).






Black Orchid


Keby sa nejednalo o jesennú kvetinovú záhradu, tak by som ho premenovala na Divoký baklažán. Taký presne je. Sýty, baklažánový, vyžadujúci si sústredenie, aby neprišlo k nehode a nemali zalakované aj to, čo nechcete. Dosť ťažko sa čistil, tak som sa aj ja radšej pilne sústredila, mám pocit, že som miestami až zatajovala dych :-D.






Ktorý je váš favorit? :-)

Pekný deň!


4 komentáre:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.