21. novembra 2016

Braided Nails


Po dlhom čase som vytvorila na nechtoch niečo iné ako vodolepky. Aj keď toto nie je tiež nič svetoborné, na moje pomery za posledný rok je to až-až 😃. Nebudem klamať, už mi to chýbalo a dostala som chuť na nejaký nail art. Rozhodla som sa však príliš neskoro a tak týmto pleteným nechtom chýba nejaký ten podklad, ktorý by zvýraznil to ostatné.

Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta teda boli pieskové laky. Opäť. Nalepila som pásky, zobrala tenký štetec a vyplnila "okienka". Rozhodla som sa pre nejakú tú veselšiu jesennú kombináciu a tak som siahla po Gabriella Salvete STARS, 02 SapphireGabriella Salvete STARS, 06 AcquamarinaGabriella Salvete STARS, 08 Azzuro. No a potom som zobrala knižku a pri čítaní počkala na zaschnutie laku a na druhý deň som sa tešila, ako som sa hecla 😂. A keďže mi vydržali do víkendu, ešte som spravila fotky aj na dennom svetle, dokonca na slnku. Keďže ich je tu a už aj tak dosť, tak pridávam aspoň dve 😊.









Pekný deň!


10 komentárov:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.